ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under juli 2011

Av Helena - 28 juli 2011 21:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Helena - 27 juli 2011 23:14


Kanske man kan säga!? Dryga 22 dagar sedan ja bloggade sist..


Och mkt har hänt... Mkt som jag kan dela med mig utav och mkt som ja får vänta med att dela med mig utav.


Vi har ju flyttat in,flyttat ut två boenden,jag har jobbat,varit i sthlm,haft världens huvudvärk,och vi har köpt en ny bil =)...


Det blev en Chrysler voyager exlusive 06. Det jag inte gillar med den är väl att den är AUTOMATVÄXLAD..Men som ja sa till älsklingen. Ja lär mig nog..får väl ta några "övningskörningslektioner" med den innan ja börjar köra den på heltid:P haha. Nu får ju alla barnen plats utan att behöva sitta typ knä på varandra. En 7sitisig bil som har bra med bagageutrymme även så de är vi glada över.

Det känns verkligen som vi gjorde ett kap igår när vi slog till på denna "lilla"skönhet.


Kommer ta bild på den någon dag så jag kan sätta ut den här på bloggen så ska ni få se vilken fin skönhet:)..Kommer nog inte vara något problem att köra en storbil när jag är van att köra i jobbet med deras Opel och renault bussarna.


Imorgon blir det banken,birsta city,och ett annat besök.....

Blir att utöka min garderob som ja inte gjort på ett tag nu!=) så nu ska ja få utöka med några tröjor..( älskar ju att ha linne på mig) men börjar känna att de är lite väl kallt vissa kvällar att ha de på jobbet och ja har inte så mkt andra tröjor så de blir lite investering utav dom!:) Jag längtar..


Sen blir det att åka hem och äta på Kina med älsklingen och lillprinsen<3.

myspys för hela slanten. Jag jobbar ju natten på jobbet idag. Började sketa tidigt och slutar imorgon kl 9.45..så jag har då jobbat i 13 timmar och 45 minuter. Det tar på mig kan ja säga att jobba dessa pass. sen på fredag jobbar ja endast 5 timmar..känns helt värdelöst att åka upp hit för dom timmarna. Men det är ett jobb och de har dessa timmar för att de behövs ?...



Nu är det 3tim kvar tills de blir sängen och sova!! upp imorgon kl 06.00 och sen jobba i 3 timmar och 45 min. Sen hem till mina älsklingar som väntar på mig där hemma! <3 Sen iväg på alla roliga saker som ska ske imorgon!!=)



Have a nice day!!!


4 September 2010

till Evigheten....


Jag älskar dig Stefan Jalonen.


With Love//Hellah






Av Helena - 5 juli 2011 17:55


Idag är det Tisdag, dagarna går otroligt fort..vi har flyttat en lägenhet nu och kommit in ivåran lya på Örnen <3...*underbart* Älskar utsikten ifrån våran lägenhet,den e helt underbar..


Det går frammåt med lägenheten men de är mkt jobb kvar må ja lova!..Det är verkligen inte lätt att flytta när man har alla tre barnen samtidigt. Jag vill tacka mina älskade föräldrar som tog hand om mina barn från Lördag- Söndag eftermiddag så att jag och älsklingen kunde flytta. Och tack även till Svärmor som tog hand om Emil medans vi höll på Lördag-Söndag...Ni är verkligen guld värda allihop..


Sen vill jag tacka Magnus,Markus,Douglas och Chrissi som hjälpte till med Flytten! Ni är underbara! Tack ännu engång för hjälpen.


Flickorna hade haft de underbart med mormor och morfar,de hade åkt till Järvsö zoo  och haft de mysigt och kollat på djur m.m

Emil och hans farmor hade åkt och haft drakjakt i sundsvall:) han va helt slut när han kom hem,lillhjärtat<3..


Jag är verkligen överlycklig över att jag har tre barn som ger mig all energi och all lycka!..jag älskar dessa tre gotroll att ni anar inte hur mkt.


Idag har jag fixat här hemma, skruvat hit och dit och städat undan lite hit och dit. så nu börjar de bli lite bättre å bättre!:)

Kan säga en sak! jag älskar DISKMASKIN! och även TVÄTTMASKIN!!!<3 har även en separat torktumlare!!=) UNDERBART!!!!..Sen att ha ytan på 106kvm är inte heller så tokigt om ja får säga min mening:)


Nu blir det att lägga alla tre barnen! är Solo ikväll eftersom älsklingen är och tar och flytta lite saker...<3


Igår firade jag och älsklingen 10 månader även!<3 

2010-09-04 till evigheten <3 du och barnen är mitt allt!


With Love//Hellah


Ovido - Quiz & Flashcards