ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under april 2012

Av Helena - 24 april 2012 10:38



Och dålig sömn....


Det hänger ihop en hel del om ja säger så....men oxå så känns det att mitt huvud arbetar på högvarv även när jag sover.


I natt var man vaken mellan halv 4 och kvart över 6.

vaknade sen av att lillebror vaknade halv 7...Kul?

Nepps,och då vare han som vaknade halv 4 oxå..och de brukar han inte göra men de senaste nätterna har han äte då och somna om..men nu..var han fortfarande vaken en timme.


Min huvudvärk är ingen rolig huvudvärk kan jag lova er..



En dag kanske ni får veta vad som tynger mig just nu..men det är väldigt svårt att berätta...Då jag inte alls mår så bra utav detta.


Känns som att de börjar bli min tid nu att få njuta av livet och njuta av min bebis. Men som allt som kommer nu på löpande band så verkar det som någon verkligen ondar på mig och ja inte ska få njuta av Elliot=(


ne nu blir det att byta blöja på lillkillen och försöka få han att sova en stund..(om han nu vill,Hoppas så innerligt att han vill det så jag får vila mitt huvud..)



With Love//Hellah

Av Helena - 19 april 2012 14:03


inte blogga på ett tag då mitt liv just nu inte alls är så bra...

kan säga att mitt matintag är väldigt minimalt och jag sover dåligt på nätterna och även på dagarna går jag som ett spöke.


Jag har så mkt frågor i huvudet att ni anar inte.

Men väldigt mkt Varför,varför varför?...


och nej jag och stefan ska inte separera..Vi är så lyckliga så! jag älskar han och de finns ingen i världen som kommer kunna komma emellan oss. Även om de försöker hela tiden. Men vi ger inte upp!.


Tack alla mina när och kära för att ni stöttar mig i allt de här.

Och de känns så skönt att alla runt om kring mig fattar inte heller som jag varför...


Säger hej då på ett tag!


With love//Hellah



Av Helena - 5 april 2012 12:32



slut....


mer än att min son har inte mått så bra sedan i söndags.. Lös mage och febrig så har de hänt lite andra saker med som varit positivt denna vecka. så jag är mkt glad över det.


nu då så återgår vi till min  son:-)


I söndags började han bli dålig i magen..hela måndagen bajsade han löst hela natten till tisdagen och och tisdagen med. Sen hade han feber på 38,2...Han har inte alls varit sig lik utan sovit och gråtit och sovit och gråtit..han har ätit väldigt lite denna vecka..han e inte alls min vanliga lilla kille. Men jag ger inte upp för det. han fick äta gröt för första gången i förr går.


vi åkte till barnenshus köpte ett gym till lillkillen,sen åkte vi till babyproffsen och köpte insats till matstolen,Tallrik och nappar till nappflaskorna. sen så åkte vi vidare ner till birsta city. där blev de inhandlat en massa dopkläder. Vi ska ju på min brorsons dop på söndag så Lillen fick Skorta och jeans och Emil fick en skorta och Stefan fick byxor och skorta! så nu har vi lla i familjen kläder till dopet. Handlade även doppresent till lillen.


Efter det åkte vi till Coop och handlade för igår fyllde älsklingen år så han fick sin present redan i tisdags=) han fick välja vad han ville ha för klippmaskin och jag tror den blev mkt bra!=)..Sen på coop blev de handlat gröt till lillen,våtservetter då dom har tre förpackningar för 49:- och ja tycker Coops våtservetter är minst lika bra som liberos. Sen handla vi fika till älsklingens kalas.


Igår så sov jag mest hela dagen med lillen,ringde några samtal...sen myste vi och sov till och från...

idag blir de nog oxå bara en mysdag då jag som tjej har den hemska smärtan i magen och den roliga veckan. Kul? nej nej..fy för Mens..hatar Mensvärkar och dess illamående som kommer med detta! fy fy fy!!..


Ne nu ska ja ta och ta min son som e vaken igen!...hoppas han somnar om så ja med få mysa enstund i sängen..just nu behövs det verkligen!<3


Imorgon kommer mina prinsessor hem! Gud vad jag har längtat efter dom! Hur mkt som helst!<3

Så imorgon kväll när vi kommer hem från att ha hämta hem dom så ska vi äta middag med mamma och pappa. Sen fira Stefan.

PÅ lördag fyller Thomas 30 så då ska vi dit och fira oxå:-)..sen på söndag så ska vi på dop..helgen e fullsmockad kan ja lova.


Till veckan blir det Drakborgen med ungarna!<3 Mina underbara prinsessor..gud va ja älskar er och eran lillebror!!!!!!



With Love//Hellah



Ovido - Quiz & Flashcards