ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under juni 2013

Av Helena - 30 juni 2013 04:17


Har mina älskade prinsessor haft:-(
Vi upptäckte det i Onsdags.

Jag skulle byta örhängen på Ebba när jag lossat ett örhänge upptäcker jag att de kryper något fulla hennes hårbotten! Jag skriker rakt ut!

Vi går in på toa, med gråten i halsen ringer jag Stefan å ber han skynda sig hem med lusmedel.
Han kommer hem Ebba,Evelina och jag avlusar oss. Jag gör det ifall jag har något i mitt hår. Man ser de inte så bra i mitt hår då jag har så tjockt å mörkt hår. Men vi har inte sett nå i
Mitt hår iaf.

Vi avlusar oss, man skulle ha moussen minst 8h men vi hade den även över natten.
När natten va över borstade vi igen.. Å vad får ja se? Jo de finns fortfarande löss kvar å de e inte små så vissa har klarat sig. Gubben min slänger sig i bilen å åker ner på Apoteket. Där får han ett nytt gratis Medel då de andra inte funkar.
Denna gång fick vi ett schampoo som skulle va i 10 min. Så vi avlusar oss igen. Å i fredags gjorde vi om det å nog fan hittade vi levande iaf. Jag började bli riktigt less. Jag stressar upp mig för inget. Har suttit dessutom
Å plockat lössägg flera dagar!
Nu verkar ja även fått bort dom! Så jag hoppas å ber till gudarna att de inte får tillbaka detta nu!

Jag stressar upp mig så min mage ballar ur:-/ den ha varit i otakt sen 3 dagar innan vi hämtade tjejerna. Sen så vart de mer påfrestat när jag skulle på ultraljud då va jag sjukt nervös å sen även över detta med lössen.

Så i natt har jag inte sovit ett smack:-( magen går upp å ner.. Hör hur orolig den är:-(
Jag ska ju luskammats barnen i morgon oxå å jag e livrädd att hitta några nya! För jag vill inte det!!!!! Snälla ge mig en harmonisk fortsatt vecka!

Sen undrar jag varför folk ska va vän med mig över huvud taget? Man hör av sig till personen i fråga men denne svarar inte, bara till andra. Jag funderar på att ta bort denna person igen ur mitt liv. Jag tänker inte krusa någon. Det är bara en rejäl energitjuv. Som tro sig va märkvärdigare än andra, som tro sig va bättre m.m

Ne nu ska ja försöka sova!
Har inte sovit många minuter i natt:-(
Vill ingen byta mage med mig???

En positiv sak... Går in i vecka 20 i dag:-) så halvtid nu!;-)
Å köpte de första klänningarna till min lilla prinsessa igår!!!:-)

With Love// Hellahh

Av Helena - 28 juni 2013 04:50

...kan jag nu berätta att mina barn ska få ett lite syskon igen:-)..

Denna gång blir det en liten lillasyster vid namn Enya:-)

Vi längtat så mkt efter Lillsessan nu att de e sjukt.
Hon e så planerad som de bara går;-) å vi e jättelyckliga!

Var i Måndags på UltraLjud och fick se vår prinsessa för första gången, allt såg suveränt ut:-) jag njöt av att ligga där å se hur hon rörde sig hela tiden:-)

Var så orolig att de va nå fel, men allt såg bra ut å vi fick ju reda på att vi väntar en prinsessa de gjorde ju våran dag! Då vi inte trodde min älskade man skulle kunna göra en tjej, älsklingen ville testa en gång till en sista gång ;-) å sista försöket blev mkt lyckat då han nu får sin första Prinsessa:-) han har ju mins tjejer sen tidigare:-) men nu får han även byta blöja på en liten tjej :-)

Den 23/11-13 kommer lilla Enya till världen:-)

Nu ska ha ta å sova lite!!

With Love//Hellahh

Av Helena - 14 juni 2013 07:34


Är mina barn hemma under mina vingar igen...
Efter en resa upp å iväg på Ebbas avslutning å sen iväg hem igen..

Kan säga de va Inge trevligt alls att komma till Norsjö..
Magen knep å jag mådde allmänt skit..
Såg vissa blickar jag fick av vissa, å jg säger det... Så det ryktet kan börja försvinna. Jag har INTE tappat vårdnaden om mina barn! Dom har endast fått Boendet i Norsjö. Och fortfarande så finns de inget som säger att de kommer bo där hela tiden!

Jag tackar de tre som klev fram å gav mig en kram! Å dessutom till de som pratade med mig utan att blänga konstigt efter mig..
Men nu vet ni vårdnaden har jag å Daniel fortfarande tillsammans.. Så hade vi bott närmare varandra så skulle inte det ha varit någon boende tvist.

Å vad jag vet har jag å Daniel inget agg emot varandra! Vi kan umgås å prata som vanliga människor!

Men men.. Nog om det nu har jag äntligen mina juveler samlade runt omkring mig. Å livet är då på topp.
Idag ska vi nog bara va inne å mysa har tjejerna bestämt:-) de hoppas T kommer å hälsar på:-)

Ne nu ska vi fortsätta å mysa!

With Love// Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards