ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under november 2014

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek.
Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas.

Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast förrådet kvar å de kunde vi lämna tills veckan.
Vi valde att anlita en städfirma nu när vi e så dåliga som vi är. För våra kroppar orkar verkligen inte med nå mer i denna flytt.
Jag hoppas att vi alla snart blir friska för detta är inge trevligt att hosta lungorna ur oss. De blir som sagt inte så Mkt sömn alls nu:-/ men som folk säger vad glad för att ni inte fått magsjukan/vinterkräksjukan. Ja jag är super glad över att inte har åkt på den. MEN, denna flunsa kom verkligen helt fel å jätte olägligt.

Men nu bor vi i huset iaf å har gjort det i en vecka. Men vi e långt i från klar här hemma då vi som sagt legat /ligger sjuka.

Vår lille August å även Maja är bra vänner nu å busar för fullt med varandra<3

Jag har iaf orkat julpynta i vrummet å köket. Än så länge har jag inte orkat med nå mer. Ha ju legat med bihåleinflamation så tre dagar har jag bara velat gräva ner mig å försvinna.

Ne nu ska jag ta å mysa med barnen! Gubben är å lämna nyckeln till städfirman!

With love//Hellahh

Eddie sitter å kollar efter bilar,bussar,lastbilar å traktorer<3

Av Helena - 13 november 2014 08:17


Ja det blir det i vår familj å ganska snart<3
Det kommer att komma in en liten kattunge i våran familj, en liten August<3 den 23:e november kommer han hem till oss. När vi flyttat till huset. Gud vad jag längtar<3

På fredag blir det banken för att byta tillbaka från Länsförsäkringar till Handelsbanken igen, sen blir det packa i helgen, å även god middag med trevliga vänner<3

På måndagen fyller Eddie 2 år. Men vi firar inte förns vi kommit i ordning i huset. Tisdagen så ska vi skriva på papper på banken å få nycklarna till huset.
På fredagen e gubben ledig för att fixa inför flytten som sker på lördagen. Å även då så fyller Enya 1år men det tar vi när vi kommit i ordning i huset.
På söndagen kommer vår lilla prins hem<3 det ska bli så mysigt.han var så fin lilla August. Han ser ut som Maja när hon va missebebis<3

Nu är även lägenheten tillsalu *äntligen* å de tar över den redan den 1dec. Så vi slipper en månadshyra redan nu! Å det känns ju underbart!
Det är en barnfamilj som har en liten kille på 9 år:-) tycker det är jätteroligt att de inte är gamlingar som flyttar in!

Ne nu ska jag fixa småbusarna för dagis, å medan de e där ska jag å Enya sova. Det behövs om vi säger så. Elliot tyckte det nämligen va morgon kl halv 3 i morse!!! Fy fan!!

Ha en fortsatt trevlig dag! El iaf vissa!:-P

With Love//Hellahh


Av Helena - 7 november 2014 22:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards