ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under oktober 2014

Av Helena - 31 oktober 2014 20:01


Åh jag längtar så förbannat mkt tills dess!
Alltså till flytten! Om 3 veckor flyttar vi<3 till vårt drömhus.

Jag kommer inte vilja renovera något förns vi bott in oss där riktigt!

Nu verkar de gå åt rätt håll allt iaf<3 jag längtar att få bo i vårat hus tillsammans med min älskling å våra barn<3

Imorgon så ska jag skjutsa hem älsklingsflickorna el de ska skjutsas till Ö-vik, sen så ska jag hem snabbt å då blir det att fixa här hemma. Börja packa för fullt kan ja lova, bara va kvar det som behövs för stunden! Gud vad jag längtar nu!

Ne nu ska jag ta å se lite tv, å vika ihop tjejernas kläder som ska med<3 nästa gång de kommer så har de varsitt rum å vi bor i hus å myser<3 önskade bara man får med sig sina grannar oxå!

With love//Hellahh

Av Helena - 22 oktober 2014 10:18

Alla dessa J.vla sjukdomar.

Vi blev inne över en vecka P.g.a magsjuka. Sen höll jag de hemma extra från dagis för att låta magsjukorna stanna av.

Å när de slutat så lämnade jag de på dagis förra onsdagen (då hade de varit hemma i två veckor). De gick 2 dagar å nu är de febriga. Jag tror jag blir galen. Elliot låg sön-tis å i natt blev Eddie dålig. :-(
Jag vill UT!!! Som sagt tidigare ska aldrig planera in något. Då går de bara rätt käpp åt helvete.

Längtar tills lördag då mina älskade prinsessor kommer hem igen! *äntligen* saknar de så sjukt jävla mkt.

Om ca 6 veckor flyttar vi till huset<3 Gud vad jag längtar!!
Det ska bli så jävla underbart! <3

Igår blev Enya 11månader, snart e mammas lillpiga 1 år. Hujedamig.
Elliot blir 2 år å 10 månader idag:-) å Ebba blir 9 år och 5 månader idag:-) snart e de hur mkt kalas som helst.

Min brorson född 4nov
Brorsan född 7nov
Eddie 17 nov
Pappa född 18nov
Enya 21 nov :-)

Sen i dec är det
Chrissi (barnens faster)
Sen Sion den 12/12
Sen Elliot den 22/12
Och sen e de julafton.

Sen kommer det ju en kusin till som e beräknad i början av jan. Vi får se om de blir en 15bebis el om de blir en dec 14 bebis;-) längtar gö vi iaf:-)

Ne nu blir det att slappa medan barnen sover!

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards