ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under april 2013

Av Helena - 4 april 2013 23:04

Prinsarnas mammas<3...

Gud vad ont det gör i mitt mammahjärta när mina två älsklingskillar e sjuka:-( Elliot ligger med 38,9 å har rejäl hosta:-(

Eddie hostar bara än så länge. Men de gör ont att höra de.

Mina prinsessor har börjat bli riktigt frisk nu endast lite snor kvar. Hostan har nästan försvunnit å det är så skönt.

Imorgon e de sista dagen de e här så jag ska mysa med de ordentligt! Mina två små prinsessor mina förstfödda!
Sen får jag ju inte mysa med de förns skolavslutningen:-(

Mina barn är verkligen mitt allt..
Längtar tills tjejerna kommer tillbaka så vi kan gå på guldsmedsbutiken å köpa nya örhängen till tjejerna;-)
Dom är mäkta stolta över att de vågade ta hål i öronen i Tisdags.. Det är deras mamma med må jag säga:-)

Ne nu ska ja sova:-)

Godnatt, lär ju vakna några X-antal ggr i natt med mina två gokillar å deras hosta:-(

With love//Hellahh

Av Helena - 4 april 2013 14:26

Vad folk ska lägga sig i...
Säger som en kompis sa till mig som bor här.. Det är helt otroligt att dom inte kan låta andra vara.
Om du nu är så provocerande så behöver de inte följa din blogg å läsa.. Men dom är allt för nyfiken för att kunna låta bli. Å dessutom verkar de inte finnas bättre saker i Norsjö än att va nyfiken.

Jag vet flera Norsjöbor som är underbara och de saknar jag..
Men sen så har jag även människor som jag inte vill se åt igen. En människa som bor där skrattar jag ibland bara åt när ja tänker på vad som hände Hen.. Den som skrattar...


Får väl ta och börja sätta lösen igen på bloggen för att slippa alla nyfikna n.bor som inte har ett dyft med mig att göra!
El så startar jag en ny blogg så de inte vet adressen. Men nackdelen e att jag vet inte om man kan lita på att de andra att de inte säger adressen vidare. Så jag får se.. Blir nog en låst blogg men på en annan bloggadress.

Nu till bättre saker...
Elliot var ju till doktorn igår och kolla sänkan, tog näsprov sen om de varken e en bakterie i snoret el RS-virus så ska de kolla om lillen har förkylningsastma:-( mammas lillkille.

På lördag åker tjejerna upp igen. Gud vad jag kommer sakna dom.
Vi var i tisdags å klippte dom och sen tog mina småhjärtarn hål i öronen;-) är en mkt stolt mamma..;-) dom blev så fina så:-) mammas fina prinsessor <3

Evelina har även fått en lös tand:-) hon e sjukt nöjd!! Lillhjärtat mammas!

De tråkiga är ju att vi har avlöst varandra med förkylningen Ebba kom med så vi har inte gjort så mkt.. Men som Ebba sa.. Mamma de gör inget.. Vi får va hemma å mysa med dig å Elliot å Eddie. Mammas gotjej.. Hade ju tänkt ta med de på drakborgen,birsta city m.m de har ju en varsin burk med pengar som de sparat:-) ..

Sen hände D nå otroligt hemskt förra onsdagen! En väns dotter fick hjärtstopp.. Jag tänker på min vän hela tiden.. Det är så hemskt.. Kramar om mina barn extra mkt varje dag. Livet är inte rättvist. Endast 20 sidor fick tjejen i sin bok.( alltså hon var 20 år).. C du vet vart vi finns gumman!
Skickar en massa varma kramar!!



Ne nu ska jag mysa klart med min lillprins.. Tjejerna de är hos sin mormor idag:-) de tog en promenad till dom å hälsade på ( ska tillägga att min mamma gick å mötte dom) så se inte kommer fler dumma kommentarer!

Jo föresten min älskling fyller ju år idag;-) grattis till dig älskling och världens bästa pappa! Du är bäst!! Å vi älskar dig..

With love//Hellahh

Av Helena - 2 april 2013 06:58


Ja de är vad Norsjöborna är!
Skaffa er ett eget jävla liv..tydligen trots att det är 3 år sedan jag flyttade ifrån Inavelsbyn så kan dom inte släppa tanken att sluta prata om mig!
Vad är det som är så roligt att snacka om?

Vi har köpt en 9-sitsig bil för den bilen vi hade får vi inte plats i alla 7 trots att dem bilen vi har är en 7 sitsig men Emil, Ebba och Evelina måste ju oxå åka säkert. Dom tre får inte plats om de ska ha bilstolar. Å det måste alla tre ha fortfarande.
Bara för att man köper en större bil så behöver man inte få ett till barn!
Men tydligen i Norsjö där folk inte har några liv så de måste lägga sig i andras liv!
Men jag säger såhär..sköt er själv å skit i andra.
Men det e ju roligt att en hel by verka tro att jag e gravid, tydligen något jag själv ha missat..

Är de så avundsjuka på mitt liv att de måste fortfarande surra en massa skit om mig?
Verkar tydligen inte bättre!

Ne nu ska jag ta hand om mina två prinsar.. Mina prinsessor sover än..
Idag ska de klippa sig å ta hål i öronen;-) mammas gotjejer!

With love///Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards