ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 2 april 2013

Jävla bönder...,

Av Helena - 2 april 2013 06:58


Ja de är vad Norsjöborna är!
Skaffa er ett eget jävla liv..tydligen trots att det är 3 år sedan jag flyttade ifrån Inavelsbyn så kan dom inte släppa tanken att sluta prata om mig!
Vad är det som är så roligt att snacka om?

Vi har köpt en 9-sitsig bil för den bilen vi hade får vi inte plats i alla 7 trots att dem bilen vi har är en 7 sitsig men Emil, Ebba och Evelina måste ju oxå åka säkert. Dom tre får inte plats om de ska ha bilstolar. Å det måste alla tre ha fortfarande.
Bara för att man köper en större bil så behöver man inte få ett till barn!
Men tydligen i Norsjö där folk inte har några liv så de måste lägga sig i andras liv!
Men jag säger såhär..sköt er själv å skit i andra.
Men det e ju roligt att en hel by verka tro att jag e gravid, tydligen något jag själv ha missat..

Är de så avundsjuka på mitt liv att de måste fortfarande surra en massa skit om mig?
Verkar tydligen inte bättre!

Ne nu ska jag ta hand om mina två prinsar.. Mina prinsessor sover än..
Idag ska de klippa sig å ta hål i öronen;-) mammas gotjejer!

With love///Hellahh

 
 
Ingen bild

en som vet mer än du om norsjöbor!

2 april 2013 14:41

Du kan ju inte påstå att det är konstigt att rykten går. det är ju du själv som startar dem när du skriver olika saker i bloggen.. sen så är de ingen som hört detta ev rykte? Jag har frågat MÅNGA! Du kan ju sluta snacka skit om alla. folk pratar inte för att du är en intressant människa, utan för att du provocerar........

Helena

2 april 2013 19:31

Öh? Å vad e du för fegis som inte vågar säga vem du är. Men som vanligt är det väl S.S som stod i fika rummet å skrek jippi rakt ut när tingsrättensbeslut kom. Bara för att jag skrev att jag/vi vill ha en till så ska folk slänga ut rykten?
Tycker du jag provocerar så ge fan i att läsa då.. Men de kan du inte erkänn.. Min man fick ett mail av en f.d Norsjöbo igår och hennes barn bor kvar i byn å hade hört detta. Jag må va en jävligt Intressant person då jag har minst 34 besökare per dag ifrån Norsjö!
Och nu e de konstigt att de kom ett mail just i samband med att vi bytt bil å jag erkände de på en från Norsjös Tidslinje. Men du som vet så bra kan ju berätta vem på skolan som sagt det?

 
Ingen bild

Mig

3 april 2013 21:05

Det du skriver om en hel kommun mycket över 1000 personer är ganska fult och kan nog upplevas ganska provocerande för de som är medveten om vad de kallas på din blogg, inte bara i ett blogginlägg utan flera. Kanske är det skvaller du skriver om inte så utbrett som du upplever det? Kanske är det så att den lilla grupp din "källa" håller sig till är de enda få som pratar? Tvivlar på att en hel kommun talar helt utan grund om en enda person.. Det verkar nästan lite paranoit att tro det. Jag kan ärligt säga att ur ett psykologiskt perspektiv är denna blogg mycket intressant och förstår att många följer den säkert av många olika anledningar. Så fortsätt skriv och förgylla vardagen även för de 34 norsjöborna som följer den. Vänd inte allt till det negativa.

Helena

3 april 2013 22:15

Jag bodde i den där kommunen om du inte mindes det själv. Och mkt av de som hände där försatte min mage i trans å ja åkte in å ut på sjukhus med svåra magsår. Men du tycker att jag bara ska rycka på axlarna.. Då får du tycka det men de e saker som gör att jag fortfarande mår skit av att bara åka in i den dä byn att se vissa som bor där. Det är många som låssades vara trevliga på självaste skolavslutningar m.m men som jag vet har snackat så jävla mkt skit.. Träffade 4st som jag vet inte har gjort det! Å dom saknar jag allvarligt talat.
Men via psykologiskt hit å dit.. Pft...
Det är inte bara en gång de surras. Tycker folk kan ge fan i det iaf inärheten av mina barn.
Inte så roligt att Evelina kommer hem å pratar vitt å brett hur de snackas om hennes mamma. Sen ni behöver inte fråga ungarna om deras bröder! De har ni inget med att göra! Dom är less alla frågor. Ebba bad mig i telefon en dg att skicka in en bild på tidningsbilden på hela familjen så folk kunde sluta undra å fråga. Tänk på att de ett barn ni pressar ut saker.. Vill de säga nått låt de öppna munnen själv! Om ni nu ska va så psykologiska och pedagogiska...
Men som ja märkte där spela roll om. De e 40st el 50000000.. Som bor å hålan.. Ge fan i att bry er.. Jag är en fri människa äntligen å jag älskar det!

 
Ingen bild

mig

4 april 2013 11:04

Du skriver precis som att jag har varit delaktig i vad som nu pågår. Jag har aldrig ens sett dina barn, ändå slänger du anklagelser åt höger o vänster. Bär du så mycket ilska och hat inom dig kan du inte påstå dig vara fri!? Töm det där för din egen skull. Tycker absolut inte att folk ska dra in barn av egen nyfikenhet, DET är lågt! Kan bara föreställa mig hur frustrerande det skulle kännas. Men folk kanske frågar dina barn av andra anledningar. Kanske för att göra bröderna delaktiga i deras liv och att barnen skulle bli glada av att berätta om de bröder de har hos dig.

Helena

4 april 2013 13:35

Om du aldrig sett mina barn varför ens kommentera överhuvud taget?
Låt oss bara va. Å du kan söka andra bloggar att läsa! Jag e en rejält fri människa mot för när jag bodde i Norsjö.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards