ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 12 september 2014

7 dagar kvar....

Av Helena - 12 september 2014 20:30


....utav min ungdom....;-)

Om 7 dagar fyller jag år. Helst en dag som borde glömmas. Jag fyller 30,fy tusan. Vart försvann tiden?

Jag är iaf nöjda med mina år här i livet. Visst att man ångrar vissa saker. Men så e livet.

Jag har iaf tagit studenten
Jag har fått 5 fantastiska barn
Jag är gift
Är snart husägare för andra gången i mitt liv, :-)
Jag har jobbat med de jag verkligen har velat jobba med. (Ungdomar).
Jag har provat att bo 40 mil ifrån hem kommunen å mina underbara föräldrar.
Jag har flyttat 6 ggr om nån månad är jag inne på 7:e flytten.
Jag har pendlat i vikt med alla graviditeter.
Tappade alla gravid kilon med tjejerna då jag åkte på magsår efter separationen med tjejernas pappa som var -30kg på två månader.
Sen träffade jag ju mannen i mitt liv å blev gravid, å gick upp de lika fort igen så med barn nr tre hade jag gått upp 35kg.( hade inte hunnit gå ner innan jag var gravid igen)
Nu kämpar jag med vikten igen å jag har endast 10 kg kvar som ska bort. Så e jag på samma som när jag träffade mannen i mitt liv.
Men sen kommer jag nog försöka gå ner iaf 7kg extra.

Nästa fredag åker vi iväg bara jag å gubben. Det e min 30 årsdag men för mig kommer de va en vanlig dag men en dag med bara han jag älskar.
Kommer behövas att samla energi för allt som ska göras innan flytt, å efter allt som varit i sommar med min depression som jag än har men försöker iaf komma ur den..

Ne nu blir det att söva lillan..

With Love// Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards