ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under november 2011

Av Helena - 27 november 2011 20:44




.....Och då kom lappmöglet...Fy för den leve faaan säger jag bara.


Barnen är ju överlyckliga och de förstår jag.. Men en själv har de mkt jobbigare när snön kommer.. det är halt och jävligt och ont har man överallt.


Var hyfsat glad igår när vi var på julskyltningen och de inte var nå snö alls. Gick väldigt långt igår och de känns idag men va tusan vill ju offra mig för mina barns skull även om de känns lite väl jävligt idag i fogar och allt annat.


Gick från mor och far ,ner till byn på Lördagsskyltningen,dom har ändrat dag och de anser jag som ganska smart ändå.

 Med tanke på att självaste stan hade idag och dessutom Sörberge. Blir ju lite väl mkt =( Speciellt när dom ligger så nära varandra.


Barnen var nöjda iaf,gå med mormor och morfar och se på tomten, få paket,fiskedam m.m fixade även en klipptid till min älskade lilla Nina så imorgon ska hon klippa sig hon med =)


Efter julskyltningen så åkte jag och älsklingen och storhandlade, sen åkte vi hem med maten och åkte vidare till mamma och pappa där de serverades mat och där mina älskade små flickor var.


Efter det åkte vi hem och myste med ny grilljerad skinka och julmust,tro ni tjejerna njöt imorse när dom såg att vi köpt  en julskinka:) om åt som hästar..Mammas mystjejer.


Sen så åkte älsklingen iväg med sin mamma och övningskörde och efter det så städade vi och fixade lite,åkte iväg och handlade kattmat till Maja då hon blev så dålig utav den maten hon hade innan. Kräktes och hade sig igår och kvällen innan våran lillsessa=/ så nu håller vi oss till dyrfodret (269:- för 2 kg)..Men hon mår bra utav det :)


efter det åkte vi iväg till Mcdonalds och åt middagen då vi inte orkade ställa oss med middagen idag. Sen åkte vi hem och satte upp gardinstänger och gardiner + julpyntade litegranna :) Fint blev det iaf.. Även om ja hatar JULEN!..Jsg lovar er alla att ja ogillar julen väldigt mkt jag har alltid gjort det och skulle kunna leva utan jul.


Jul anser jag att då är de bara gemenskapen man vill ha åt. el jag vill hade den sociala biten. Men tycker det ha blivit lite väl mkt fokuserat på affärerna. och presenterna. Ne fy bubblan. Tänk er dom som inte har någon att komma hem till som frågar hur det är,el så..och dessutom som inte ens har ett varmt ställe att bo på el mat för dagen! Och jag vet hur många det är som skiter idet och tycker att men dom har det så vad kan vi göra åt det.. Jo ni jag ska säga  er en sak. Istället för att slänga ut en massa hundralappar på presenter så kan man faktiskt ge 1-2 hundra till dom behövade istället skulle näötan alla som har dom pengarna göra det så skulle det fan vara väldigt många som inte skulle ha de så jobbigt på JUL!!..

Men men,finns så många som är så jävla kåt i presenter och som inte alls vill bry sig. Skulle inte man ha så mkt utgifter själv så man har pengar över hade jag hellre gett de behövande en slant än att ens önska mig något. Jag tycker julen är något för alla att få varmt och ombonat och presenter är bara affärernas jävla jippon.



Men vet ni,snart kommer den bästa julklappen ever..det är ett litet mirakel..vårat mirakel,våran son som kommer till världen. Men oavsett när han kommer så kommer ja kalla honom julklapp,för det är vad han är. med tanke på att vi inte visste om han först!=)


Ne ni,nu ska jag gå in till köket och göra älsklingen sällskap medans han steker kycklingen:) och funderar på att sätta tänderna i en Julskinkemacka!=)....MUMMA!


Sedan blir det att lägga sig isängen och se på Varg Vemum Med världens bästa älskling!!<3


With Love//Hellah


Av Helena - 24 november 2011 11:57


...går vi in i idag och det är exakt 1 månad kvar tills Tomten kommer...


Tomten med alla julklappar,herregud..själv är jag så ANTI julen att jag skulle kunna skita i den totalt. Men för barnens skull så visst. Hade ja inte haft barn så hade jag gjort en massa annat på julafton.


Imorgon ska en julklapp va inne på skolan. 30 kr får de kosta..kan någon berätta för mig vad de finns för 30 kr? man får ju inte en vettig sak för 30 kr. Inte ens en målarbok....


Idag har mina barn fått varit hemma med tanke på min värk,så ja kan vila och verkligen orka tvätta. (SOM ÄR ETT MÅSTE)..


Igår åkte älsklingen iväg med sin mamma för att hämta två st dubbelgarderober en till oss och en till henne.

blev perfa att ha en sådan garderob till bebisen. sen har vi även ställt byrån vid spjälsängen.


igår tog ja mig i kragen och tog lite mer alvedon så ja kunde röra på mig. Och jag gjorde iordning så älsklingen fick dit garderoben när han och hans mamma kom hem,sen slängde ja lite bebiskläder i tvätten <3.. hängde de på tork och vek ihop de i morse och la in de i garderoben sen tvättade jag även fler bebiskläder.


men idag är ja helt döslut även om ja tagit alvedon så värker de värre än innan. men känner att ja kan inte låta bli vissa saker så är det.


igår blev min bonus brorson skjuten av en annan kille på deras skola. En 14 åring hade en soft air gun som den sköt på Elias rygg och på nära håll..vart är vi på väg? vad håller dagens ungjävlar på med? Elias är 12 år stackarn och denna e 14 och ger sig på en 12åring..  somtur är så polisanmäler rektorn denna kille. för detta ska han fan inte komma undan. Och vart är föräldrarna!? trist är ju att han inte är straffmyndig!


om nån timme kommer älsklingen och E hem. Då blir de mat iaf sen så blir det nog att köpa något för 30 kr till två av våra barn. som de ska få på skolan. bläää...hoppas man finner nå vettigt.



with love/Hellah

Av Helena - 23 november 2011 10:02



Börjar jag att ogilla nå jävulst nu!..Det gör ont varje rörelse man gör Ischias,foglossning..Kunde inte denna graviditet va lika lätt som med mina två andra prinsessor!? Tydligen inte! När har man en snopp i magen så verkar de bli så här *grr*....

folk får tycka ja e dum,men ja hade hellre fått en till flicka..:P (gud vad allt skulle va billigt då)  med tanke på att man har så mkt tjejkläder som man har 3 sopsäckar med bebiskläder. Och inget av de går att använda till denna bebis. Roligt? Nej inte ett dugg.

Jag hade säkert haft lika ont med en flicka som jag har nu med Elliot..Som ja trodde innan att graviditeter är olika och ja tror man får mer krämper ju mer barn man får. Sen tror jag även att de kan bli så att ju äldre man blir så kan de bli även där att de blir jobbigare för kroppen. Med Ebba hade ja lite foglossning men de va ju endast 2-3 veckor innan hon kom ut, Evelina hade ja inga kremper alls.. Där var de tvärtom var hela tiden pigg m.m gick och cyklade sista tiden till BM.


Och nu är man handikappad. och sen allt detta spring fram och tillbaka..lämna på skolan kl 8, lämna på dagis kl 9, hämta på skolan kl 11 och hämta på dagis kl14..det tär på min kropp..de gör ont. Även om man int tro det så blir de ba värre å värre för var dag som går. I natt tex..varje rörelse var en pina,vaknade så fort ja rörde mig. en unge som kommer gåendes 4-5 ggr. ja å mer där till...Glad idag? NEJ!! är på uselt humör och vill bara gräva ner mig.


Och ja som skulle behöva göra lite småsaker här hemma har ingen ork.. ingen ork att hänga upp julgardiner och ha adventsljustakarna m.m eftersom varje ynka rörelse gör så förbannat jävla ont!!!!



tvättning av bebiskläder skulle behövas även men väntar med det=/ då dom rörelserna gör hur ont som helst.


Jag hatar att inte ha samma "energi" och ork som innan. Hatar att gå hemma och känna mig värdelös!

Idag önskar jag att han kom när som helst,spela fan ingen roll om han blir ett julbarn el inte..men ändå så tycker ja han kan vänta 39 dagar.  Det är endast 35 dagar kvar nu till BF.


Om några få minuter så ska jag ta och gå ner till bilen och åka till Skolan för att hämta min stora prinsessa. jag gruvar mig för de gör så in i helvete ont att sätta sig i bilen just nu. men har hittat en lösning iaf!=)


Skulle behöva handla lite saker idag men vet inte hur min kropp klarar att gå på ica maxi och sen bära skiten upp till lägenheten. (största nackdelen med denna lägenhet är ju att de är så in i helvetes många trappor.)


Ne då blir det att försöka få sig upp härifrån och ge sig iväg till Skolan och hämta hem storsessan <3


With Love//Hellah

Av Helena - 21 november 2011 20:51



....och ny vecka igen...


veckorna går hyffsat fort fram och snart är de Julafton.

Till helgen är det 1 advent. Och vi har än inte fått någon snö,men jag är verkligen inte ledsen för det. Snarare tvärt om.


Med mina kremper jag har nu så vill ja inte ha snö och is och halt just nu. Känner att de kan vänta ett tag till;-) Även om ja tycker att barnen ska få lite snö. Men tycker inte de behöver komma så mkt som ifjol.


Inatt hade man en jobbig natt,inte nog med att man har ont sen innan,men man har en dotter som kommer och lägger sig i våran säng på natten och hon snurrar runt som en galning "lillpropellern" våran:-)

Sen när man har foglossning och ischias så känns de inte alls roligt att sova på en megaliten bit av sängen då Stefan låg i mitten av sängen ja då kan ni tänka er vart lillan låg om hon låg bredvid mig och sen hur lite plats jag hade i sängen!?:-).


Men de som inte dödar de härdar *skrattar*, Lillebror mår nog bra där inne hickar och har sig väldigt mkt nu och dessutom så är han lite lugnare och de tackar hans mamma för.


Ikväll är älsklingen iväg på ett styrelsemöte med supportergruppen. Så jag ligger här i sängen och tar de lugnt medas han e iväg. Barnen sover och jag känner lugnet.


I helgen så har jag tvättat klädseln till bilstolen,köpt en regskylt till Elliot. Och fixat den. Sen så har vi firat min älskade pappa som fyllde år i Fredags. Och även träffat fasters lillkille Lotus <3

Bilstolen vart som ny och de känns bra att ha gjort de innan lillen kommer.

Det tog endast 39 min att ha den i tvättmaskin och 1½ timmes torktid,så ja säger det suveränt när man vill tvätta den endast på kvällen=) då behöver man inte va orolig att den inte hinner torka el så.

   

Första bilden är när klädseln är i tvätten och ja har skrurat ren stolen. nr tvä är när ja tvättat klädseln:)



Det är ju lite till som ska fixas..men de kommer det med, hoppas att mitt onda snart ger med sig så ja orkar göra allt som ska göras. De ska ju julpyntas,sen så ska vi ju även tvätta allt som ska tvättas innan lillebror kommer =)

Tiden går så fort nu så snart är de pang så är han här. 37 dagar är inte alls länge kvar,el som ja vill då 41-42 dagar kvar är ju inte heller så länge kvar!=)


  Nu är sängen bäddad,men inte helt klar..måste bara hitta de rätta sängkläderna sedan. Älsklingen har nämnligen varit duktig och "städat" =) så dom finns nog någonstans!.

Överkastet/filten har älsklingens mamma gjort,de är superfint och ja är supernöjd och glad över att vi har fått ett sånt fint överkast!.



  Lillens regskylt som ska vara på vagnen. Skrev 12 eftersom vi hoppas på att han kommer rätt år=) alltså 2012..Men de går att ändra om det skulle vara så!:-)


Ne nu ska ja kolla på Veum Varg, Älsklingen har nyss kommit hem så nu blir de mys i sängen och se film. sen blir de nog natten!..


With Love //Hellah







Av Helena - 17 november 2011 10:47



..går vi in i idag..

Tiden går verkligen hyffsat fort.


Tänk er det är endast 41 dagar kvar tills BF datumet är. Kan säga att ja längtar efter lillkillen men jag vill gärna att han stannar 4-5 dagar över tiden..så om 45-46 dagar får han gärna dyka ut:)


har verkligen konstiga drömmar nu för tiden,vet inte alls varför....ena stunden kan ja drömma om att vattnet går och lillen kommer ut, andra stunden drömmer jag att jag är tillsammans med en okänd man och inte med Stefan,men innan ja vaknar har ja sprungit ifrån honom och gråter efter Stefan.

Som ja säger de är sjuka drömmar jag drömmer.


Idag är mina flickor hemma som igår...Ebba hade ont i halsen igår och idag hade hon feber.

Så båda barnen är hemma,och ser på bolibompa. och myser i soffan.


Igår så var vi iväg en snabbis till mamma och pappa för att jag hade beställt apelsiner och dom var så snäll att de köpte de åt mig=)

så satt ja på blocket på min mobil,och såg att de va en tjej som sålde ett babyskydd för 400 kr.

sa till älsklingen synd man inte har pengar nu..så erbjöd sig min älskade pappa att låna ut pengar.

vi åkte och köpte det:) Ett likadant som Evelina hade som liten.

   

sen var det även en grå bas till..

gillar verkligen färgerna på detta babyskydd:)

Sen har vi ju en sen innan oxå, en brio Primo. men de är ju bra med två babyskydd:) så kan ju basenheterna sitta i en varsin bil. 


Så ja ska bara tvätta klädseln på den och så sen så är den redo att bebis ska komma:)


Snart ska ja börja packa BB väskan oxå men tänkte vänta till vecka 37 el nått sånt..kan nog vänta till vecka 39 även. =)


Ska iaf börja tvätta bebis kläderna nästa vecka och sen ta och fixa lite saker,kanske måste ta och köpa lite saker tills nedkomst. =) har ju iofs blöjor och sånt hemma:) Vårat skötbord är redan fixat och är på plats, sen så ska ja väl köpa lite fler tvättlappar "kräkdukar" på Ikea 10 för 29:- hade ja tänkt,men får se när det blir? och en badbalja för 59:-

måste ju köpa barnolja även m.m=) Sen är vi nog helt redo!?:)


Måste nog gå igenom vad de är vi behöver :) Så man vet vad man har och inte innan bebis kommer :)

men Bodys behöver vi några stycken iaf:)


ne nu blir det att kolla hur de går för mina två prinsessor <3


With Love//Hellah




 

Av Helena - 15 november 2011 19:58


...Var vi på idag...


Allt var bra med lillkillen,han växer som han ska igen.. NU är han uppe på sin kurva igen som han gjorde en rejäl dimp på sist.

Men nu var han som högst upp. Och de känns ju som sagt med min andning.

Hon mätte 34 i sfmått och kollade om huvudet var åt rätt håll och de var de. och Ruckbart.

Sen var hjärtljuden på 160=)


Skönt var det iaf att allt var bra,han rör sig ju hur mkt som helst.


Idag har min lilla älskling varit till frisören för första gången:)

hon blev så fin som de kunde bli efter någon hade gått löst med saxen sist på hennes hår så hon ska få klppa sig snart igen så kanske de blir en riktig frisyr,fast de blev en riktigt bra frisyr nu kan ja lova.

Som frisörn sa, att sådana frisyrer som de försökt sig på att göra på Ebba ska man endast göra om man har gått som frisör och kan klippa sen ska den klippas var 6:e vecka för att de ska bli bra.


Men nu blev Ebba supernöjd när vi gick därifrån med färg och glitter i håret. Nästa månad blir det Evelina. Hennes hår måste växa ut lite mer sen så är det bara att klippa:)



Ne,nu ska ja fortsätta ligga och se tv med älsklingen barnen ligger i sina sängar och sover nog nu:) små tjejer na har varit på dagis och skola idag..


with love//Hellah

Av Helena - 14 november 2011 19:28



Ja ni, i dag är det Måndag igen...veckorna går hyffsat fort:)

Snart går vi in i vecka 35..herre gud..ja börjar bli lite väl nervös nu att han kommer ut när han e beräknad. Ja som helst vill att han stannar tills efter nyårsafton.



ska ja skriva lite om helgen kanske!?:)


Fredags så kom älsklingen hem från jobbet,en dag då ja bara låg som en helt utpumpad människa.

var ju och åkte lastbil med älsklingen på torsdagen. Så var ja hyffsat slut i kroppen på fredagen. Tog de lungt hela dagen förutom på kvällen på fredagen,åkte då till mamma och pappa och myste på med lite fika och umgicks.


På lördagen åkte vi till Hörnefors och hämtade hem mina döttrar igen...ÄNTLIGEN är jag hel igen.

det är så skönt att få ha dom hemma även om man har dagar då man önskar att man fick dra täcket över sig.

Efter vi hämtat de åkte vi till mormor och morfar och hälsade på:) Barnen blev överlyckliga att träffa mormor och morfar igen,vi fikade lite och sen åkte jag och älsklingen å veckohandlade. Då ville inte barnen följa med så de var kvar hos mormor och morfar och vi fick handla i lugn och ro.

När vi kom hem lagade vi Ris och Kassler med beasås och kokta grönsaker:) barnen vart nöjd över maten och vi åt sen myste de framför bolibompa och sen var de sängen.


Söndagen började med att ja fick sovmorgon utav min älskling på HANS  dag,var ju egentligen han som skulle ha sovmorgon men vaknade halv 10 och då hade han fixat frulle m.m

Så då klev jag upp,sen kl 10 åkte älsklingen iväg för han skulle ut och övningsköra med hans mamma som håller på att ta körkort.


Jag och flickorna började med att städa och när ja endå va upp i varv så då blev det att dammsuga hela lägenheten och även skura hela lägenheten...

När jag nästan var klar kom älsklingen in igen...Han som skulle göra det fick inte städa:P Men ja tycker att ja med kan göra nått och dessutom så tycker jag inte att han ska behöva städa på FARSDAG..

Efter vi va klar här hemma så åkte vi och tände ljus på älsklingens pappas blev så fint så.

Flickorna var glada över att få följa med och tända ljus på Älsklingens pappas grav.

Efter det åkte vi hem till mor och far och väntade in familjen Silwfalk/ Rendahl.

Eftersom min storebror fyllde år i Måndags och fick en son förra fredagen så blev det fira födelsedag och farsdag i ett och även lille Lotus födelse:)

Lite fika blev det,sen busade barnen endel sen åkte vi vidare till Älsklingens mormor och morfar för att ge en liten farsdagspresent som var några Lotter..

och där var det en liten farbror som skeen upp som en sol när vi skulle gå,inte för att vi skulle gå utan för att han fick världens kram utav Ebba och även Älsklingens mormor fick en rejäl kram utav Ebba.


Sen åkte vi vidare och då skulle vi till Dollar och kolla in,men när vi kom dit så va de stängt. När vi väl kommit hem så gjorde älsklingen ordning korvstroganoff och makkisar=) mums vart det sen blev de lite tv för barnen och sen sängen.


I morse så klev inte vi upp,älsklingen fick ringa skolan så ja inte väckte Nina som sov i våran säng.

Jag kom inte upp ur sängen. Fogarna värkte så in i bomben så ja fick knappt åt mig telefon när larmet gick igång..Älsklingen va snäll och ringde. Och vi sov fram till 09.00 Sen klev flickorna upp och ja fick ta hjälp av spjälsängen att komma upp. så blev de frulle och barnen ville se bolibompa så de blev lite sånt sen så gick de iväg och lekt emellan åt:) sen blev de lunch fick göra samma prosidur då även om ja åt Alvedon!.

har vilat idag och nu är de mkt mkt bättre men de gör ändå ont!..fy säger jag bara!...


Imorgon ska vi iväg till BM kl 09.00 och ja hoppas inte att jag behöver vara orolig imorgon :P inte för att ja tror det då magen har vuxit väldigt mkt de senaste veckorna.

sen blir de att hämta hem Ebba från skolan och vid halv 1 så ska vi till frisören. så de ska bli roligt att se vad min frisör säger om hennes frisyr. tror hon som jag och resten av omgivningen här nere kommer och ifrågasätta vad som tänktes när denna frisyr klipptes av en person som inte ens är frisör!..

men men imorgon får vi dommen om vi kan klippa lite imorgon och sen lite senare för att få till den där frippan lillan vill HA..


Ne nu ska ja ta och luta mig bakåt och se på sos sen blir de den som dräper..efter de blir de nog sova.


With Love//Hellah

Av Helena - 11 november 2011 13:50


....Är det idag.....


Ingen av dom ja känner har fått barn i dag utan dom fick igår..*ler*..Men de va nära för ett av paren, 23.42 kom deras lillkille Hampus ut..Och en annan kompis fick sin lilla flicka igår vid 9 tiden. Fick reda på att idag att min älskling känner mamman till dotter som min kompis är tillsammans med:) Lite häftigt att världen är så liten:)


visst 11-11-11 är ett häftigt datum,men ja förstår inte varför de är en sån jävla uppståndelse för det, varje år kommer det ju ett fram till 12. så nästa år är det 12-12-12 !..


Tycker snarare att datumet 11-12-13 är häftigare.


Älsklingen skrev ett bra inlägg igår ang allt de här med frågor och sånt...i sociala medier.

Istället för att tex gå till en expert så frågar man runt i olika forum!? Känns väl lite väl fel!? eller?


Kan ta ett exempel. (som jag är väldigt upprörd på)


Det är en mamma som skriver på ett av forumen som jag brukar vara på och kolla runt så står det...


MIN KOMPIS ÄR HOMOSEXUELL....


Och där skriver hon att dom varit kompis i flera år och nu har de krypit fram att hon e homosexuell.

Tjejen som skriver säger att hon inte vill umgås med denna person nå mer.

Hon är rädd att hon ska förstöra hennes barn m.m


Men där förstår ja inte, Denna person som kommit ur garderoben nu är ju för fan samma människa som för 1 år sen. hon har väl inte förstört hennes barn innan!?...


Mamman skyller på fobi. Men personen hon har fobi för kan ja säga är ju fortfarande samma goa person som innan el har ja fel!?...Vart håller vår värld på väg att ta vägen!? ja blir så ledsen när dom gör dessa inlägg och de skriver så dumt...Jag tycker man ska kunna glädjas av att någon vågar gå ut med sin läggning,det är ju faktiskt många som inte vågar p,g,a många olika orsaker.

Men som ja tror berättar hon allt detta för sin kompis så tror ja att hon försvinner...för varför i helvete skulle hon förstöra hennes barn bara för hon e lesbisk?

De stod oxå att barnen skulle bli förstörda och sluta gå i skolan? ÖHHHH....Behöver det vara en person som berättar att de är av en annan läggning för att barnen ska skita i skolan!?..TRO INT DET!..



och andra saker...som i gravid forum. där folk frågar....

tro ni att de är mitt vatten som gått?

varför blöder jag och är i vecka 30..

har jag uvi?

ja listan kan göra jävligt lång...


men ring BM för fan om man e orolig. Ingen kan sitta 150 mil ifrån och ge personen i fråga en diagnos.


nog snackat om det,men ja tycker att de är väl bättre att prata med personer som är experter och dessutom kan kolla en. Än att man frågar på ett forum?



nu har vi gått in i vecka 34,tiden går fortare och fortare... känns väl både och..


Alla som e runt om kring mig får barn och ja börjar bli mkt nervös för hur de ska gå. Jag känner lite såhär att det har gått bra för mig nu 2 ggr så varför ska de gå bra en tredje gång?..Men de är tydligen vanligt med de känslorna. Och vi fick ju se lillkillen förra veckan:)


Har världens underbaraste BM kan ja meddela.Hon tar en på allvar och hon är väldigt peppande.

hon är exakt lika gullig som min BM som jag hade i Norsjö helt otroligt att jag hade en BM här och ja trivdes inte med henne åsså byter jag å då är de världens underbaraste och en som får mig att känna mig lugn m.m


tog bild på magen igår oxå då jag var i vecka 34+0

Lite roligt var det för ja tog först en hur de såg ut innan och sen drog ja in magen och då syndes de inte mkt,då ser de ut som ja bara är lönnfet.

    

hur magen ser ut när jag är normal:P haha..väldigt liten kanonkula mot för mina andra två graviditeter:)

 

När jag dragit in magen...så ser de inte ut som ja e så gravid som jag är:) man kan ju tro att man e i vecka 19 el nått,som när ja väntade flickorna så va ja så stor när jag väntade dom i vecka 19-20.. Och nu är ja i vecka 34...


på Söndag är det farsdag, så då ska vi passa på att uppvakta pappa och bror...och lillkillen fasters!=)

Längtar faktiskt efter fasters små killar=)..

 

Fasters lillkillen


Och i Morgon längtar jag väldigt mkt till,då kommer mina två prinsessor hem igen. mina två skatter som ja haft borta i två veckor...och kan lova att de har varit mkt jobbigt att va ifrån dom så länge...

dom åker iväg igen den 23 dec men kommer tillbak redan 27, och då hoppas ja lillkillen väntar med att komma ut några dagar så barnen verkligen får komma till bb och hälsa på. el att de får träffa lillebror direkt vi kommer hem!!!..


Snart slutar älsklingen jobba,han har inte många minuter kvar..1½ timme,sen så är de helg även för honom:)


blir kyckling och ris idag:) längtar otroligt mkt efter den maten


Sen blir det att åka ner och säga hej och hå till Mamma och pappa!=)


ne nu ska ja ta och kolla klart på tvn,el vila enstund...


With love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards