ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Helena - 9 november 2011 20:39



.....Får man faktiskt skicka iväg älsklingen på handling för en massa gosaker:P....


Måste ju utnyttja de lite grann iaf el hur!?:)

När lilleman kommer ut så blir de slut på sånt och de blir mkt ut och gå,även att mysa med honom kommer går åt hela kvällarna inte har man tid att äta en massa gosaker då heller? nej nej :P


Har stoppat en julmust i frysen så den ska bli kall fort:)Undra om det är nå bra på tv ikväll då? jo men de är de ju greys...Så de blir att mysa framför det med gotta :)


Vilket väder vi haft i November? vi ska inte klaga...12 grader varmt fram tills den 8 novmber är inte dåligt.

Idag är det mindre varmt men de är ingen snö och det är fortfarande +grader!


herre min gud,snart är det bara 6 veckor kvar,ska börja fundera iaf vad som ska va med i min BB väska,ska inte packa den förns det är drygt 3 veckor kvar... Även om ja kommer gå över så de är 4-5 veckor kvar då:-) ja inte tänker ja föda före nyår!! lillkillen får banne mig vänta! Jag vill fira jul och Nyår utan bebis..visst låter ja dum,men de är bara för hans egen skull ju:)

Men det är många som inte tror ja kommer gå över tiden,men vi får se..jag och älsklingen står fortfarande fast vid 3 januari. så vi får väl se när han behagar sig komma! Jag längtar så ja smäller av vill helst att tiden ska rinna iväg och han kommer NU.. men de är för jag är inte så mkt för jul och sånt..


Den tredje dec ska jag och älsklingen iväg på julbord med hans jobb. (och jag då som inte ens vill fira jul) självklart följer jag med. finns ju mycket gott på julbordet även om jag inte är någon fanatiker vid julmat:P  Helst av allt skulle ja vilja hoppa över jul och slippa fira det. Men ja har lovat älsklingen att de ska bli jul i vårat hus med:P...


PÅ julafton är vi ju själv inga barn el så =/ kommer va hur trist som helst. Men vi får göra de bästa utav situationen. vi ska åka och fira med älsklingens familj och min familj..


Vi får se,vi kanske till och med ligger där på bb och föder el ha fått...Som ja helst inte hoppas på!..men ja kan inte bestämma över lilleman! Detta var ju inte direkt planerat så vi får väl se när lillen har tänkt komma de blir ju en överaskning de med <3


ne nu blir de greys och godis:P...


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards