ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 8 september 2014

7;e...

Av Helena - 8 september 2014 00:27


September är det redan<3

Tiden går så sjukt fort!
Snart flyttar vi till vårt drömhus ;-)
Jag längtar verkligen enormt tills dess.

Var å åkte förbi där idag å jag kände verkligen att de där är verkligen "hemma" mitt hem, som jag ska få ta hand om.
Där vi alla får plats utan att känna oss trängbodda.
Allt kommer bli så underbart, jag ska få bo där med min man han som jag älskar så enormt mkt. Å tillsammans med alla våra 6 kids;-) å även de får ett var sitt rum utan problem. Även om smågrabbarna kommer få dela i början då vi kommer ta de rummet som uppe en gång har varit ett vardagsrum å de kommer få bo innanför de rummet.
Allt kommer bli så bra, jag längtar så mkt att ni anar inte.

Sen nere kommer killarna även ha ett lekrum så de inte behöver gå så mkt i trappen nu när de e små. ;-) å jag slipper ha som nu en massa leksaker i vardagsrummet.

Vi har en "vindsvåning" med fullstora "förråd" då huset en gång varit lägenheter.
Sen har vi ju super nere i källarn oxå där e det som en "1 1/2" med en kokvrå. Å inte nog med det jag kan ha ett eget "barnvagnsförråd":-)

Vi har så mkt planer som vi ska göra genom åren med detta hus, allt kommer bli så jävla bra!
Vet ni? Jag längtar efter att få dra gräsklipparen, att få fixa i trädgården. Jag har saknat huskänslan sen man tidigare bodde i hus med exet. Om nått år ska jag rita upp de kök jag vill ha även om de e fint nog nu. Men jag vill ha ett U kök. ;-)

Inte nog med det så kommer vi ha världens bästa grannar i huset rakt över. Min f.d lärare som jag hade 1-3:an;-) de kan inte bli bättre. Å sen finns det andra underbara grannar runt om även om jag inte gillar två så väger de andra upp;-) haha..
En tjej som utbildade sig till lärare när jag gick i skola är en av grannarna. Som bor med en väg emellan ;-) så de kommer bli nice.

Men som sagt. Jag kommer sakna Örnen så förbaskat med alla underbara grannar som vi har här ute som vi träffar varje kväll! Dom är bäst! De blir verkligen tomt. Men vi ska inte tappa kontakten hoppas ja. <3

Ne nu måste jag sova. I morgon är en ny dag å jag få mysa med mina älsklingar. Den största älsklingen jobbar men de e ju bara till 16.

Ja just ja. Jag skrev fel på Enyas födelsemånad i förra inlägget. Hon föddes inte 21 juni utan 21 november;-) haha..

Lägger in lite bilder på husets ytte.

With love// Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards