ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 29 november 2014

Influensan 2014..

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek.
Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas.

Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast förrådet kvar å de kunde vi lämna tills veckan.
Vi valde att anlita en städfirma nu när vi e så dåliga som vi är. För våra kroppar orkar verkligen inte med nå mer i denna flytt.
Jag hoppas att vi alla snart blir friska för detta är inge trevligt att hosta lungorna ur oss. De blir som sagt inte så Mkt sömn alls nu:-/ men som folk säger vad glad för att ni inte fått magsjukan/vinterkräksjukan. Ja jag är super glad över att inte har åkt på den. MEN, denna flunsa kom verkligen helt fel å jätte olägligt.

Men nu bor vi i huset iaf å har gjort det i en vecka. Men vi e långt i från klar här hemma då vi som sagt legat /ligger sjuka.

Vår lille August å även Maja är bra vänner nu å busar för fullt med varandra<3

Jag har iaf orkat julpynta i vrummet å köket. Än så länge har jag inte orkat med nå mer. Ha ju legat med bihåleinflamation så tre dagar har jag bara velat gräva ner mig å försvinna.

Ne nu ska jag ta å mysa med barnen! Gubben är å lämna nyckeln till städfirman!

With love//Hellahh

Eddie sitter å kollar efter bilar,bussar,lastbilar å traktorer<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Av Helena - 31 oktober 2014 20:01

Åh jag längtar så förbannat mkt tills dess! Alltså till flytten! Om 3 veckor flyttar vi...

Ovido - Quiz & Flashcards