ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 21 september 2014

Min födelsedag...

Av Helena - 21 september 2014 20:17


Blev så grymt lyckad!
Vi åkte i väg på en resa jag och Älsklingen då jag inte vill bli firad.

Men kan börja berätta om det:-)

Vi hade ju skaffat 3 barnvakter så inte bara en fick ta alla våra busungar!
Enya var hos mamma å pappa.
Elliot var hos sin faster och farbror
Och Eddie var hos farmor.
Och jag tror alla tre va nöjda<3
Tack för att ni ville ställa upp de betydde så mkt för mig å älsklingen<3

Men iaf så hade vi packat barnens väskor kvällen innan å även våra;-) vi gick å la oss kring 10.
Vi hade en liten tjej som vaknade kvart i 6. Så Stefan klev upp med henne så jag fick sova vidare;-) tack älskling<3
Sen vaknade även de andra två busfröna. Tydligen hade de varit lite hispiga på morgonen (de kände väl på sig att de skulle iväg.) så Stefan hade avbrutit de mitt i ett slagsmål för då skulle de gå in å väcka mig.
Jag vaknar av att min man sjunger "ja må du leva" å Elliot kom springandes med ett paket i nyllet å sa grattis. Sen gick Eddie å sjung "lilla snigel".
Busungarna mammas<3 fick hjälpa att öppna både de lilla å de stora paketet ;-) i de lilla var det ett "plånboks fodral" till min iphone.
Och i de stora paketet så var det en symaskin<3 jag som önskat mig en sådan så länge som 10 år.;-)
Blev jätteglad även om jag skällde på älsklingen lite då jag inte vill ha presenter.<3

Fick resan av mamma å pappa + 1000kr i att mysa på båten:-) det blev några öl,cider å en drink. Sen hade vi en 500kr kvar å då blev det en parfym
Å två halsband;-)

Av älsklingen fick ja även en parfym;-) så de blev införskaffat 2 parfymer men de e 3 olika parfymer då Britney's är tvådelad;-)

Sen blev de lite shoppat i taxfreen ;-)

De bästa av allt var att underhållningen va super å även maten! Jag kommer garanterat att åka igen! Ganska snart!

Det var ett band som hette W.O.W som var med och sen var de en DJ som var en transa! Som var hur härlig som helst! Som även hade 4 dansare med sig! Vi var vakna till kvart i 3 på natten tills vi hittade hytten;-) å jag somna väl inte förns vid halv 4. Sen slog jag upp ögonen kvart i 9. Då tyckte tydligen min kropp att jag sovit nog länge å tagit bra med sovmorgon;-)

Vi klev upp å gjorde oss klara för att kolla runt lite å shoppa lite sprit på taxfreen då de inte sålde sånt på väg till Finland utan bara hemresan. Å de tyckte jag va super! Blir nog mindre "överfylla" å bråk!

Maten var helt underbar!
Nästa gång hoppas jag att jag får
Testa deras julbord å skaldjursplatå;-)

De va sjukt behändigt med att ta med bilen på båten även;-)

Å tack alla som har grattat mig på min dag. <3

Ne nu ska ja ta å fortsätta söva Enya<3. Hon som för övrigt blir 10 månader idag. Shit va tiden springer iväg<3.

With love//Hellahh

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards