ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under augusti 2012

Av Helena - 18 augusti 2012 10:15


Är verkligen inte lätt..
Och en sak e säker det är dessa gånger man märker vilka som e ens vänner. Har redan nu raderat en ur min vänskaps krets då jag fick reda på en sak som skedde igår! Jag säger bara det.. Hur i helvete har man mage att bete sig som dig!?

Sen var det beslutat.. Mina barn ska bo hos deras pappa. De ända som avgjorde det var att dom bodde där på våren.
Men smutskastningen kommer jag gå vidare med. Detta är inte Ok!

En sak till..

För två veckor sen fick vi ett chockbesked.. Vi väntar smått igen.. Å ja en sak till..
Vi är inte i v 7 el så utan i vecka 25 då vi fick reda på det, idag är vi i vecka 27 å i morgon går vi in i v 28. Tiden går riktigt fort.. Barnet har legat mot ryggraden innan förmodligen å eftersom jag ej mått bra innan så kan de ha orsakat att jag inte tänkt på det. Jag lovar att hålla på att bli stämd m.m är inte rofyllt. Får se när jag kan komma tillbaka igen.. Älskar min sambo tack för att du finns. Å inte nog med det så får man en massa skit uppkastat i ansiktet!

Men iaf bebisen i magen mår Bea efter vi fått reda på det så tog det 3 dagar tills vi fick åka på UL..
Vi väntar en till son, den 18:e november. Elliot hinner inte ens bli ett år.. Var inte direkt så jag hade tänkt det. Men ju mer de smälter in å ju mer bebis sparkar så börjar jag acceptera detta.

Så vi har tagit ett av förslagen vi hade på Elliot., de blir en Eddie som sparkar i min mage.

Mina barn är det bästa jag har.. Kommer sakna mina prinsessor enormt när de bor hos sin pappa.

Nu blir det att göra sig klar..
Då vi ska åka iväg på Selånger idag, flickorna ska få gå på tivolit å mysa.

Livet är inte de lättaste, och är man i från inavels byn så kan ni sluta läsa min blogg! Förutom nå få.. Ni vet vilka ni är!

With love/Hellah

Av Helena - 13 augusti 2012 13:20

Idag är det en jobbig dag.. Förra veckan var jag å älsklingen iväg.. Ni som står mig nära vet varför å vart.
En jobbig dag blev det.. Men kändes ändå som en bra dag.
Får veta på fredag hur det blir..

I dag är det en jobbig dag, det är så mkt jag vill dela med mig men inte kan än. Utan de blir oxå till helgen.

Hela tiden dyker det upp något.. När ska jag få lugn å ro!? Just nu känns det som att man får sota för att man inte ville leva med en viss person å sen för att man flyttade. Livet är verkligen inte lätt.

Måndagen för två veckor sedan så fick vi dessutom ett chockbesked.. Jag e fortfarande chockad å vet inte alls vad jag ska ta mig till vissa stunder. Ena stunden e jag glad å lycklig.. Nästa ligger jag i Tårar.

Mina barn är iaf de som just nu får mig att vara glad å lycklig.. Dom är mitt allt.

Är så glad över att mina barn trivs här.. De verkligen älskar detta. De leker å härjar med barnen som bor här å de verkligen njuter av att bo här..
Dom e glada å spralliga.. Deras lillebror älskar de otroligt mkt å dom honom.. Jag kan säga såhär.. Vi har en son som älskar att kolla på kort. På sina systrar! <3

Ovido - Quiz & Flashcards