ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under maj 2012

Av Helena - 28 maj 2012 10:16


Har nu min son funnits här utanför magen.


han fick sin gåstol av sin mormor och morfar i fredags

En jättefin gåstol som han verkligen älskar.

 

Han ha lärt sig att sitta,en och en halv vecka före hans 5 månaders dag började han sitta lite smått..

Nu kan han sitta längre stunder


Tiden går så sjukt fort. Samma dag som lillprinsen blev 5 månader så fyllde min älskade dotter 7 år.

Fick ju tyvärr inte fira hennes dag på hennes dag. Men när hon kommer hem så blir de kalas för hela slanten. Saknar mina prinsessor så otroligt mkt. Vissa dagar är jag helt borta och tankarna är bara med dom.

Livet är inte lätt att ha sina barn 40 mil ifrån sig.


   


Ibland tro jag inte att folk förstår hur jobbigt det är,att inte få pussa på sina barn varje kväll å säga godnatt..el iaf veta att de är i samma kommun är ju en lugnande känsla. Men nu är dom över 40 mil bort.


om två månader flyttar min bror till Norrköping,Är inte alls så glad över det. men jag är glad över om han får ett jobb iaf. Men att han försvinner så långt bort är inte alls lika roligt.

Blev jävligt sårad av en person i morse. Och henne kommer ja inte prata med alls nu. Känner att varför ska ja göra det när hon skriver som hon gör. Duger de inte nu så kommer de inte duga sen heller. Kom i håg det!.

kommer iaf sakna min bror och hans son!..



I helgen har vi haft de underbart!

Hoppas de kommer fler ggr så vi kan umgås igen! Behövdes verkligen så ja kom in i nya andningen m.m


Igår var det morsdag,och jag är inte den som bry mig om sådana dagar. Mamma är man väl varje dag och barnen uppskattar en varje dag så varför ha en speciell dag för Morsdag?..det är ju bara affärernas dag tycker jag samma sak med Farsdag och alla fjantars dag.


Jag kan säga att ja fick ett brev förra veckan av Evelina och de fick mig i tårar,satt å grät i 2 h om inte mer för de fina hon gjort. fick ett halsband och en fin "tavla" utav henne.

Sådana saker är mer värt i mina ögon än något som är köpt.

 

Det va verkligen hur fint som helst



I helgen har min son fått en massa nya kläder

 


Och så här såg han ut när han åkte runt och önskade Mormor,farmor och gammelmormor grattis på morsdagen.

 

Han e verkligen megastadig. ja hoppas de tar lång tid innan han går. Jag vill ha bebis så länge som de bara går ju.



ne nu ska ja ta och gå å mysa med min febriga son. 39,5 ligger han på nu =/ lillprinsen då


With love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards