ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under maj 2013

Av Helena - 31 maj 2013 09:33


Och jag har haft ett rejäl breake här på bloggen.
Jag hoppas nu jag slipper en massa pajkastning utav vissa, trivs ni inte med de jag skriver.. Ge fan i att läsa och bry er inte. Finns miljoner andra bloggar ni kan läsa!

Vad har hänt sen jag sluta skriva då?

Jo vi har legat på barn med Eddie för att han har förkylnings astma.
Blev att åka till preminärvårdsjouren 1 gång innan 1177 skickade in oss till akuten direkt. Å de va lika bra det. Lillkillen hade sådana problem med andningen:-( mammas lillskrutt. Så nu vill jag helst inte ens att han knappt e närheten av förkylningar. Tycker det är så obehagligt när han får sina anfall:-( lillprinsen mammas. Och han är EJ allergisk emot katter!!!så vi kan leva lugnt med Maja vid vår sida!

Sitter just nu i soffan i skrivande stund å barnen sover.. Eddie plutt lär väl vakna snart. Jag hoppas barnens rum snart är färdigt så att jag får inreda rummet åt mina prinsar <3

Vi har föresten köpt en ny bil oxå:-) en 9 sitsig så nu får vi alla plats:-)
Förra helgen åkte jag,älsklingen å min älskade vän T å hennes lillkille på birsta:-) + Elliot å Eddie förståss, å en tvillingvagn å en enkelvagn fick plats bak utan problem:-) å dessutom alla shopping kassar*skrattar*

Å en rolig sak har hänt!!!;-) min älskling har fått ett nytt jobb som han börjar på den 22juli. Han slutar på sitt gamla jobb den 20:e juni å sen har han en månads betald semester från sitt nya jobb å sen får han även semesterersättningen från sitt gamla jobb:-)fy så skönt de känns! Jag slipper ha min älskling efter vägarna!

I tisdags fick Eddie sin andra sprutomgång. Lillkillen mammas <3
Än så länge har han endast haft feber. Tänk att han snart är 7 månader? Tiden går så grymt fort!

Denna vecka har verkligen varit omtumlande.
I onsdags ringde älsklingen mig tre gg så jag hade tre missade samtal då jag kom hem ifrån babycafe. Tur jag inte svarade då jag va där. Tro inte jag skulle veta vart jag skulle ta vägen.
Men iaf så ringde jag upp han å fråga vad han ville. HAR DU LÄST TIDNINGEN ? Nej? Jag använder inte telefon när jag e på babycafe å umgås med mina vänner å har båda barnen. Knappt ju att ja hinner ha telefon i handen här hemma. Den ligger oftast i bokhyllan med ljudlöst på..
Det har varit ett hot mot Norsjöskolan! Dom har låst skolan, å även dagis. Jag blev alldeles kall. Båda mina barn är på skolan. Jag lägger på å går in på Aftonbladet å ser rubriken.
Satt mig i soffan medans Eddie fortfarande sov i vagnen å Elliot satt i sin babysitter å kolla Disney JR.
Kände hur jg inte kunde hålla tillbaka tårarna å jag började skaka. Väntade tills jag lugnat ner mig å ringde mamma. Pappa hade ringt henne å hon hade följt allt via Norsjösidan.
Mina barn jag sitter 40 mil i från de för att kunna beskydda dom:-( vad sker? Jag längtar så otroligt efter att få krama om de. Dom ha iaf gripit personen i fråga. Skönt det!

Men barnen är ju självklart chockade. Pratade ned Ebba igår, å Hon började babbla om de.. Jg tänkte inte nämna det.men hon bubblade på om tjuv å hotbomb å rädd för att dö. Idag är det bara 14 dagar kvar tills jag får pussa å krama om de!! Gud så jag längtar!

I måndags var T och V här på middag:-) mkt trevligt å med T så var ju lilla J med:-)

Ne nu ska jag ta och avrunda snart vaknar Eddie.

With Love //Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards