ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under februari 2014

Av Helena - 15 februari 2014 23:47

Tag sedan jag skrev.,,

Mkt har hänt sen sist kan jag meddela.
Jag har haft bihåleinflamation,min son Elliot har opererat sig å ja helgen är jag,Stefan å alla småttingar i Skellefteå.

Kommer skriva om Elliots op en annan dag.

Men igår var det alla fjantars dag.
Då det e affärernas dag å inte kärlekens dag. För mig ska man skämma bort varandra varjedag å inte bars en dag på året.
Men i vart fall så myste vi på med en underbar promenad i vår solen å hamnade på namo där vi åt middag<3

I dag har vi suttit i en bil halva dagen sen fick ja träffa min underbara vän MIA!! Älskade du vad jag saknar dig!!! En vän som dig har jag bara en å dig vårdar jag ömt! Är så lycklig att vi möttes på pallas!!!

I em var vi på Leos Lekland med Mina prinsessor,deras pappa å hans nya..
En helt underbar kväll, fick krama å pussa mina flickor igen å dessutom busade de med sina bröder! De va underbart att se!
Ebba gick å bar på sin lillasyster å myste mkt med henne<3 hon och Nina har blivit så stor<3

Imorgon ska vi till Norsjö, vi skall se när Ebba spelar volleyboll cup;-) å sen se när Evelina har träning.

Ne nu ska jag sova:-)

With Love//Hellahh


Ovido - Quiz & Flashcards