ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Helena - 4 maj 2011 11:10



Idag så har jag och världens bästa älskling varit tillsammans i 8 månader. Men de känns som 8 år:) och de är inte alls illa menat utan tvärt om:)

Han är verkligen min andra hälft,min bästa vän och den underbaraste pojkvännen som finns!..


det var iaf länge sedan jag skrev nu...och vad ska ja skriva om då!? de som jag kommer skriva om kommer ja skriva i lösenordskyddat,känner att ja inte vill dela med världen om exakt allt.



Nu ett tag så har ja varit så trött,vet inte vad de är som gör att min kropp är så trött hela tiden,ja kan sova i flera timmar utan problem och sen sova hela nätterna? VC tror det är järn som saknas i min kropp,så ja får väl börja äta med broccoli m.m=)



Ne nu ska ja ta och sova enstund,är alldeles för trött för att sitta här..Hoppas Cicci är nöjd en stund med detta inlägg:)


Älskar dig Stefan<3 Längtar till 1 Aug!<3

Ovido - Quiz & Flashcards