ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Helena - 17 juni 2011 15:34



Mitt liv tillsammans med väldens bästa älskling är underbart, just nu håller vi på att rensa i hans lägenhet för 1 juli flyttar vi upp på örnen och sen har vi min lägenhet kvar:).. Men min säng och Barnens sängar åker upp + leksaker m.m när vi flyttar 1 juli....


längtar verkligen efter den 20:e juli,sen helgen den 23-24 då vi ska iväg till sthlm, jag älsklingen,älsklingens mamma,syster och hans svåger Douglas=) Sen så ska även Thomas och Lenitha bo med oss på hotellet!=)


Just nu håller jag på att introduceras på Boendet i härnösand,första dagen var igår och de gick superbra även om de va en superlång dag...8-21..

Ungdomarna gillade min matlagning iaf:) Jag frågade personalen om ja fick provlaga maten som skulle vara och visst fick jag det!=) dom gillar när man vill ta egna insiativ och de gör ja nog mer än vad ja ska göra:P men roligt var det iaf..fick till och med en tjej att gilla maten ja gjorde som inte ens gillade fisk!=)


Idag blir det nog Korvstroganoff och mackaroner till middag!=) sen får vi se vad som sker...trötter är jag sen igår vill ja lova.


I helgen ska ja jobba söndag till måndag och sen tisdag....blir en hel del jobb må ja säga!..sen hoppas ja att ja e ledig på midsommar så ja och älsklingen kan mysa helt själva..för då e vi barnfria..ska hämta hem flickorna på söndagen <3 gud vad ja kommer sakna de sen när de ska va hos sin pappa i 5 veckor..hur ska jag klara av det!?...Tur man jobbar iaf....


Kan iaf säga att jag är världens lyckligaste tjej!!!



Älskar dig Stefan <3

4 September till evigheten <3



With Love//Hellah..

Ovido - Quiz & Flashcards