ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

Äntligen <3

Av Helena - 3 mars 2012 20:16


....Så är mina prinsessor hemma<3...


Idag kom äntligen dagen D som ja längtat efter i 8 veckors tid...Ja, det ni det är en lång tid det utan sina älskade barn<3..

Kom in på macken där dom stod och hade nyss ätit korv,så vänder sig Ebba om och ser mig..hoppar upp i min famn och ja vill bara gråta av lycka men höll tårarna inom mig...ville även skrika av lycka att jag "har" mitt barn!..Jag önskar inte det var så här som det är. Men jag kommer aldrig flytta tillbaka..Vill inte må så dåligt som jag gjorde när jag bodde där uppe.


Det gick bra för lillkillen att vara hos mormor och morfar även om de sved i hjärtat på mamma att lämna bort han..men ja vet att han har de superbra hos mormor och morfar medans vi var borta..de är inte det men bara det att jag känner mig så tom när jag inte har med mig honom. Han gillar ju inte att åka bil så då känns de som inte bra att tvinga han att åka bil i över 5 timmar typ.


När vi kom till mormor och morfar så fick de världens kramar syndes att dom saknat varandra otroligt mkt<3...

Sen åkte vi hem och myste..Evelina gav lillen mat och latcha lite med honom på golvet. Sen blev han trött och grät sig igenom hela vår middag lillprinsen<3. Men somnade till slut och vad händer inte då jo vår knasiga katt välter omkull en "smyckeshand" alldeles utanför sovrummet så den åkte igolvet och krasch lät det..i 20 olika delar typ och en liten kille som vaknade upp.  Men fick han att somna om igen och sen satt vi oss och såg på film och myste framför tvn alla 4,Jag,barnen och Älsklingen.Saknades bara vår älsklings Emil<3..


Lite jobbigt har de varit kväll även.. Ebba har grinat och vi vet inte varför för hon säger inte det..Jag gör bara som ja brukar sätter mig ner med henne och tröstar henne och låter hon gråta. Ville bara öppna upp mig själv å gråta med henne..men de blir lite fel.Dom tårarna kommer ja tömma när jag e hemma helt själv igen..


Nu har de gått och lagt sig dom praktiskt taget gick i säng självmant:-) Stortjejerna..Evelina hjälpte mig att bädda om hennes säng innan sängåendet..Och vet ni hon har vuxit mkt..JAG är 5 ÅR nu!:-) jag är en stor tjej och storasyster jag kan själv:-)


Till veckan kommer de hända en del:-)

på måndag ska barnen och mormor gå och klippa sig.

Tisdag ska vi träffa Therese

Onsdag får jag se om de kanske blir drakborgen.

Torsdag har jag alla 4 barnen hemma så då blir det pyssel på hög nivå..

(tänkte vi skulle göra hand och fotavtryck på Canvastavlor och skriva namn och ålder på alla 4)

Sen får ja se om de blir nå mer pyssel.

fredag hoppas jag på en bra dag så vi kan va ute och kanske åka lite pulka i någon backe!?:-)..

Lördag och söndag är inget bestämt:-) Vi får se vad som faller oss in.

Veckan efter går Emil i skolan och vi ska va hemma och mysa..Hittar nog på något på dagarna:-) inte så svårt med dessa två goungar!..


Nu vaknade min älskade son,åh jag får sån knoster på alla mina barn..Ja vill bara pussa och snusa på dom hela tiden<3..


I morgon ska vi fira Evelina,hon vill ha prinsesstårta till hennes kalas imorgon.

hon kommer nog bli glad för alla presenter imorgon<3

Hon kommer få ett Pippihus med tillbehör av oss.

Och av mormor och morfar kommer hon får ett Ds Nintendo Lite. Med ett Hallo kitty spel.

Ebba får sitt hon med som har varit hos mormor och morfar sen hon fyllde 6.

(hoppas på mindre bråk nu när vi har ett åt dom var) :-)


     


Tänk att jag kunnat skapa något sådant vackert? alla tre.<3

Gud va ja älskar er!...Ni är mammas hjärtan<3



Gud,man hör moppeljud utanför fönstret...de känns verkligen som VÅREN är HÄR!


ja vad säger man hela min kropp e fylld utav ett lyckorus nu när flickorna är hemma med mig<3..


Ne nu ska ja ta och gö nå annat,vet inte vad men något lär de väl bli:-)


With Love //Hellah.

 
 
Ingen bild

Sussi

3 mars 2012 23:02

Räkna med oss i pulkabacken på fredag!!

Helena

3 mars 2012 23:07

Härligt det gör jag!:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards