ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

3 månaders sprutan..

Av Helena - 30 mars 2012 09:20


fick min son i onsdags...

och han åkte självklart dit på febern som man brukar få utav den dumma sprutan.

i onsdags så fick han lite ont på eftermiddagen men sov mestadels av dagen och kvällen..hela natten. På morgonen så vaknade han upp med nästan 39 i feber. Den gick ner till 38,2 med alvedon. sen pendlade de mellan 38,4-38,9 hela kvällen gick inte ner nått nästan med alvedon...

Han åt nästan inget på hela dagen..lillgosen mammas..tycker så synd om de små när de få dessa sprutor.



igår kväll vaknade han kvart över tio och sen var de svårt att somna om igen. halv 2 somnade lillstackarn om och sov till 7 i morse..fick en flaska välling och nu sover han fortfarande då kl är halv 10. mammas lillkille<3

Jag däremot blev väckt utav försäkringskassan:-) ett mkt glatt samtal må ja säga.

jag kommer få ut mer pengar i månaden än va ja får idag *lycklig*..så här får vi in lite extra inkomster..TACK SÅ MKT Monica på försäkringskassan nere i Jönköping du gjorde min dag idag!=) Och dessutom får jag pengar från 22 dec-nu..så de lär väl bli en liten hacka!=) och sånt tackar man inte nej till just nu!=)

för man blir inte fet på mammapengen,men mer i månaden på den skadar fasiken inte!=)..då kanske jag kan ta bort helgerna så jag bara har vardagarna och ändå få ut en hacka!?:-) få kolla upp det så vi sparar lite föräldrardagar!<3 Ifall jag inte får de jobb ja nu har sökt.

för då blir Stefan pappaledig resten av tiden.


det går min väg i vissa saker iaf,och de känns skönt hoppas resten av allt gör det oxå.

Så fort alla jävla problem el va man kan kalla de för försvinner så kanske jag med kan börja tänka på mig själv en stund...(gå ner i vikt) jag känner snart ett jävligt stort behov till att få gå ner mina graviditetskilon och komma tillbaka till den gamla Hella,för som de är nu så hatar jag att ens gå in i en klädaffär..jag vill inte ens testa kläder just nu.

gud va ja saknar min nyttiga mat..=) och inte all korv å köttbullar...el sås till allt. jag saknar min mat som ja åt i norsjö som ja fick bestämma alldeles själv:P

Soyakorven,soyaköttbullarna m.m gud va nyttig man va då!=)..men inte så konstigt när man inte tålde nått praktiskt taget. Att man gick ner heller.

men p.g.a all stress jag utsätts för nu så har min äggallergi och mjölkallergi kommit tillbaka!..Så de tackar ja en viss person för just nu!!! GRRR!..


Ikväll ska vi äta Tacos jag och älsklingen<3 gud vad jag längtar!...Hur mkt som helst...Det ska bli skönt att få rå om älsklingen lite för sig själv idag! El hela helgen för den delen..(typ barnfri) endast lillen som e hemma och han gör inte många knop för sig efter kl 8 på kvällarna!=)...


I morgon så ska älsklingen hjälpa sin moster att flytta. Jag ska passa på att mysa med min son,sen vet ja inte om vi ska iväg och köpa dop present till Lotus som har dop nästa söndag. och inte nog med det....Älsklingens bror fyller 30 på lördagen.så hela den helgen blir de fullrulle!=)



Ne nu ska ja ta och  gå och mysa med min älskade son som ligger i våran säng och sover.


      Saknar magen ibland så de gör ONT i mig!<3

lillkillen mammas som blivit så stor.

var ju å mätte han i onsdags oxå. Nu väger han 7090g och är 63 cm =)

Så han ha blivit stor vår lillkille. Men han har fortfarande 56 i vissa kläder och kan ha storlek 2 i blöjor än!=) Men vi varvar med treor =)..

mammas goknoppen.. Och de andra goknopparna kommer nästa fredag! LÄNGTAR så sjukt mkt efter mina prinsessor att ni anar inte hur mkt <3


  De vackraste prinsessorna som finns<3



With Love//Hellah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards