ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2013

Barnmorskebesök;-)

Av Helena - 13 augusti 2013 22:52


..... Har jag varit på idag...

Hjärtljuden låg på 160:-)
Mitt blodtryck låg på 126/65
Sockret låg på 5.1 och då hade jag nyss ätit gröt.
Sfmåttet låg på 26.
Är idag i vecka 25+2.

Jag har världens bästa barnmorska, hon e så grymt jävla härlig!

I går så var vi å köpte en Amningskudde.. Och i söndags köpte vi en sitt/ståbräda. Båda begagnade. Köpte stå/sittbrädan för 700:- och amningskudden för 220:-)

Nu är det endast babysittern kvar sen lär man väl köpa några små saker till som blöjor m.m

Tänk det är inte så lång tid kvar ändå, 14 veckor kvar. Jag har ju gått 25 veckor det e ju helt otroligt va tiden går. Sen får vi även se om de blir två veckor tidigare då jag helst vill bli igångsatt. *hoppas*
Då jag helst inte vill svälla som jag gjorde på slutet med Eddieboy.

Till helgen åker mina flickor igen:-( kommer sakna de så sjukt jävla mkt. Å dessutom denna helg hoppas jag på bra väder så vi kan åka på Selånger..

Vilken kul natt vi hade med Elliot natten som var. Det regnade som fan och han vaknade vid halv 2 och somnade kl halv 6.. Sov till halv 8.. Å sen sov han inget förns kl16:15:-/ å då fick vi inte liv i han och nu ligger Stefan å försöker söva han, å han sov endast en timme knappt de.

I helgen kommer ja va själv med barnen då min älsklig ska jobba på någon mässa. Så jag hoppas mina barn inte är så där jobbiga då å vaknar å e vaken i flera flera timmar.

Ne nu ska ja fixa här hemma sen blir de sova sova säng säng!!

With love//Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards