ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än.
Någon som har något förslag på någon bra bloggsida?

Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker.
De som vet dom vet. Och jag är så glad att jag har så fina vänner som jag kan prata med! Det behövs just nu. Måste verkligen få bearbeta detta å vad är inte bättre än att få prata om det!?

Tack även till min fina vän som varit med om typ samma sak för att du fanns för mig i måndags å att jag fick prata med dig. De gjorde väldigt mkt.
Trots att vi inte har samma kontakt som förr<3


Försöka vila en stund till så man orkar med dagen?
Sover sjukt oroligt nu å drömmer väldigt mkt tok!


With love//Hellahh

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards