ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Helena - 15 mars 2011 15:29



har nu gått...


jag är väldigt lättstött just nu. Gråter för typ inget..Det är jobbigt och ja vet inte riktigt vad ja ska ta mig till,känns som bara någon säger något om mig så är ja nära till gråt.

jag vet inte vad ja ska ta mig till!?..Tur iaf,att jag har Mamma,pappa,Stefan och alla andra vänner runt om kring mig. Jag älskar er och tack för att ni finns för mig!...


Idag så har jag myst här hemma. Barnen har varit på dagis och jag har tagit de lungt,åkt lite bil och varit ute och gått och även tagit det lungt.Åkte förbi huset som vi pratar om..Ett väldigt fint litet hus,jag är verkligen kär i det och de är älsklingen med. De lät inte helt tokigt från banken heller idag när älsklingen pratade med dom<3 Så allt är klart är ju skönt när man ska kolla på huset så om man känner att de är rätt så är det bara att slå till typ. el ja typ iaf..=)



underbara väder,tack för att du kom...de gör mig ändå glad fast jag känner som jag gör...Såg att de va -20 i Norsjö i morse burr här var de bara - 8,så jag tog på mgi kläderna och gick ut på en promenad och de va mysigt att gå strandpromenaden till vivstavarv. Med min ipod i öronen och lite rask fart så mår man bra!...Ja hoppas det är detta väder hela nästa vecka,då kommer jag att ge mig ut i solen och promenera hela veckan utan problem. då skiter jag i att de är stökigt typ:P Jag längtar så mkt till sommaren att ni el ingen kan ana det,sen längtar jag tills Hösten då älsklingens bror och hans fru får bebis:) mysigt och dessutom min bror och hans tjej får bebis då:) mkt bebisar i farten hos mig:) så jag längtar och vill mysa NU!


Livet utan dig är inget liv.

du får mig att längta

du får mig att älska

du får mig att le

du får mig dit du vill.

Du är mannen som jag vill vakna upp med

du är mannen som jag vill somna bredvid

du är mannen som får hela min stjäl att må bra!

Du är bara helt klart bäst.

och jag älskar dig,bara dig!

Stefan,det finns ingen annan för mig <3




Måste säga grattis även till W som fyller år idag,jag hoppas han får en bra födelsedag och att solen lyser även på honom.


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards