ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Helena - 8 december 2012 22:14


... Låg vi på förlossningen å skulle till att sova..

Men innan kommen läkare och kollade syresättningen i blodet på Lillkillen då han hade navelsträngen kring halsen. Och han var fortfarande blå i ansiktet. Men han hade 100% :-) och de kändes ju bra.

I dag kände jag den där lusten att ifrågasätta varför i hela friden vi betalar skatt för när man inte få de som behövs!?
Elliot var till VC i går då han åkt på en hemsk hosta. Och både jag å Stefan blev förbannad då de var den mest inkompetenta idiot som satt sin fot på VC. Och så ringer vi präminärvårdsjouren idag för vi tyck han blivit sämre så säger de att en doktor träffade ju han i går så då är de nog ingen fara. Hmm själv kan jag inte säga att den läkaren är rätt man!! Då han säger att Elliot är frisk som en nötkärna men hostar ihjäl sig. Han har svårt med andningen då han hostar och han vill kräkas oftast men de går inge bra.

Ikväll blev det kaos:-) Eddie sket ner sig från topp till tå:-) fick bada han i handfatet ;-) de gillade han enormt mkt.


I morgon blir det att åka på Apoteket handla hostmedicin och Alvedon.

I dag fick en gammal vän till mig en son. Jag blev så glad att ni anar inte å han e verkligen så fin:-)
Jag önskar verkligen all lycka till dom i framtiden med den lilla skapelsen de skapat..

På freda e ett speciellt datum;-) då kommer något speciellt att ske..:-)

Ne nu ska jag ta och försöka söva Elliot då de verkar va svårt ikväll.

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards