ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Helena - 26 december 2012 00:21


Ja det är den... Igår var det julafton;-)
Kan säga att alla barnen blev nöjda över sina julklappar;-)

Jag har mina prinsessor hemma å jag njuter verkligen<3 mina flickor!!!
Deras rum e nu nästan klart;-) bara lite små saker vi skall fixa i morgon<3
Så i morgon blir det Ikea och sen bör det babyproffsen sen får vi se om vi stannar på nå fler ställen!?;-)

Flickorna mina va verkligen mega vackra igår!! Ingen trodde Ebba skulle ha klänningen jag köpte men de ville hon:-) hon älskade den verkligen<3

Hade en underbar jul tillsammans med mamma å pappa :-)
De blev glada över julklappen<3 Som de fick utav oss. En kombinerad tack för hjälpen alla ggr å dessutom en julklapp<3

Nu har jag varit gift i över en vecka å hetat Rendahl Jalonen i en veckas tid:-) jag trivs faktiskt som gift kvinna till min underbara Man<3 han är verkligen mannen i mitt liv! Jag älskar dig Stefan<3

Snart e det ett nytt år igen. 2013! Shit va tidn gått fort! Ja förstår inte att jag blivit mamma till ännu ett underverk<3
Mina fyra juveler<3 det e helt otroligt vad rik jag är med mina 4 barn!

Ne nu ska jag sova. Får se om de blir någon tid över någon dag så ska jag berätta vad barnen fick i julklapp:-) själv fick jag å Stefan två paket påslakanset,rikskuponghäfte,två uppesittarkvälllotter,och presentkort på spel på hästar:-) sen en chokladkaka;-)
Kan säga att jag e supernöjda med de. Då jag tycker julen e barnenstid å inte vi vuxna.:-)

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards