ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Helena - 19 december 2013 15:04

Kom vår älskade Enya Ida Alice till världen..
Tiden går så grymt fort:-)

Denna var första veckan sen lillan kom som Stefan jobbade. Så jag har varit själv med de tre busarna:-)

Förra onsdagen så drog jag,älsklingen å lillsessan på julbordskryssning:-) mysigt hade vi. En grymt fin hytt (lyx) varianten:-)
Småkillarna va med mormor och Elin<3
Det var en välförtjänt semester för mig å älsklingen. Vi passade även på att fira vår första bröllopsdag<3

Kan ju även meddela att Eddie har börjat gå nu. Han går betydligt mer än vad han kryper,lillkillen mammas.

Om 1timme å 30 minuter så slutar älsklingen jobba, då har han en veckas ledighet med oss. På lördag kommer mina stora sessor, Gud så jag längtar efter de! Å på söndag fyller vår älskade Elliot 2år. Gud va tiden går fort<3

Imorgon blir de julklappshandling:-/ längtar inte kan ja lova er!

Som ni märker bli de inte mkt bloggande nu. Men lär nog göra ett nyårs inlägg å tillbakablick innan året e slut iaf.

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards