ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 31 december 2013

Av Helena - 31 december 2013 12:49

På detta år...

Å jag känner mig sjukt deppad!!!!
Vi åkte ju in med Enya i söndags på akuten p.g.a att hon hade 38,4.
Å de vill få in alla barn som har feber som är så små.
Fick då åka hem med hårda restriktioner om att gå febern upp el hon blir slö å äter mindre så skulle vi höra av oss igen.
På kvällen hade hon 39,6 och vi ringde på morgonen efter men fick bara höra att de va ingen fara å att de va vanligt med feber på småbarn.
Sen att de hade fullt upp på barn redan. Hmm.

1. Har man ett barn under 3 månader med feber ska man åka in.
2.även om de va fullt skulle vi fått komma in.
3. De som jobbade här trodde inte på Att de ringt någon doktor för de hade ej varit fullt här.

Men vi ringde in på em igen då lillan knappt ätit. Då skulle vi direkt på barnakuten.
Kommer dit de kollar lite i öron å hals. Inge där. Sen när hon var på akuten i söndags så hade hon bakterier i urinen. Så vi blev inskriven för observation.

Idag är hon feberfri, å äter. Men börjar bli less på att vänta på doktorn. Vill få reda på om vi ska få åka hem idag el inte. Jag vill fira nyår med hela min familj hemma!
För snart 4h sedan sa de att doktorn va på g. Men med min tur så fick han ett akutfall!!!!;-(

Ska fortsätta mysa med lillan.

Sammanfattning utav 2013 kommer ikväll el i morgon!

Iaf Gott Nytt År till er alla!

With love/Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards