ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Är så...

Av Helena - 1 mars 2011 14:52



Trött och slut och jag vet inte vad det kan vara!?jag skulle kunna sova hela dagarna om ja bara fick.

Idag sov jag fram till halv 12,jag fattar inte varför ja sover så länge? när ja vaknar tidigare känns de som om jag går i sömn. vad är det som e felet varför har ja börjat sova så länge på dagarna!?


Nästa vecka är det äntligen vecka 10 och sportlov,då ska älsklingen va hemma med mig och flickorna:) ska bli rejält mysigt. Gud vad jag längtar otroligt mkt tills vi har den mysveckan! <3 Får hoppas vi får låna lillprinsen någon dag även så vi kan hitta på något med alla 3 barnen:) Det ska bli så mysigt jag längtar..ni anar inte hur mkt ja älskar när vi är alla 5. jag njuter av fulla drag som en familj. jag hoppas verkligen att de blir sanning snart att vi alla bor under samma tak..Har en älskling som även vill det:)


snart så kommer lilla gossen och älsklinge hem från skola och jobb,

de är så mysigt när de kommer hem lillgossen kommer alltid springandes och ger mig alltid en stor varm kram,man smälter som "bonusmamma" han e för go lillgossen. I morse gick han tydligen förbi sin pappa och kom till mig och kramade mig innan han gick och kollade tv,sen så när han gjort sig klar så hade han kommit in i sovrummet igen och gett mig en puss innan dom åkte iväg på skola och jobb, han e verkligen hur mysig som helst..Jag är så glad över att allt har gått så bra med våra barn och att alla tre accepterar vårat förhållande,mina barn älskar Stefan exakt lika mkt som ja älskar honom, Evelina hon blir galen de veckor stefan har Emil för då kan han inte sova hos oss,nästa vecka kommer hon va överlycklig för då är hn till och med hemma hela veckan och myser med oss:)


om 3 dagar så är det 6 månader sedan jag och älsklingen blev ett par<3 jag är så glad över dessa 6 månader som jag fått leva med honom och ja hoppas de blir yttligare många månader och år. Just nu som det är så kan ja inte ens tänka tanken att leva mitt liv utan honom,han är mitt allt tillsammans med barnen och han får mig att känna mig lycklig,han får mig även att vara mig själv.


jag hoppas de snart ringer ifrån dagiset där barnen ska gå så ja vet vilken dag de kan börja m.m:)

Det ska bli roligt och se hur barnen kommer trivas på dagis här i Timrå,jag tror faktiskt de kommer trivas bra.


Undra hur mitt liv ser ut om ett år!?..vad har skett då!?..Det vore roligt att se så här iförhand:) jag hoppas iaf att jag och älsklingen bor i hop och att jag har mina älskade flickor hos mig<3


Nu blir det att fortsätta mysa med lillmissen innan älsklingen och lillgossen kommer hem<3


~Älskar dig Stefan Jalonen~


With love//Hellah


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards