ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 2 mars 2011

våren...

Av Helena - 2 mars 2011 16:03



...är verkligen här....


tiden går verkligen fort, idag är det den 2 mars och vi är inne i en ny månad. Och just nu är våren på väg hit för att stanna hoppas jag. Men snart är april här och aprilvädret kommer igen!


just nu är jag i en period i mitt liv.. där jag önskar att jag var liten igen och fick sitta i mammas knä igen. vill bara krypa ihop som en liten boll,och bli den där lilla "Helena" igen. ta bort all ansvar ifrån mina axlar och allt som heter vuxenliv ifrån mig. kan man inte krypa ur sitt skinn och bara lämna det där det är för en liten stund!? Snälla finns de ingen som kan komma på ett sätt att göra det på!?..Jag vill just nu iaf ha min älskling nära mig,han är som tur är på väg hem från jobbet och ska hämta Emil och sen kommer de hem.


Jag är nervös...för kvällen,jag är nervös för alla beslut som ska tas..jag är nervös för allt just nu en tid framöver..och NEJ jag och Stefan ska inte gå skilda vägar,vi ska inte göra slut..Det är annat som måste beslutas och göras,och vi får se vilka beslut som tas om de är som det är....Livets gång har sin med och motgång...

Jag vill leva,jag vill kunna le och säga det är inget..men just nu är det mkt. mkt tankar och mkt ångest..mkt som gör att jag inte kan sova på nätterna. Vad det är kommer ja inte skriva här. jag är glad över det liv jag har i dag, tillsammans med världens bästa älskling,jag bor nära mina älskade föräldrar,mina vänner. Jag bo i den hem miljö som ja föddes i. Jag känner mig trygg här. Och ja kommer aldrig vilja ge mig av härifrån. Här ska ja leva och här ska ja dö..Timrå är i mitt hjärta och där ska jag leva tills jag dör. Och helst tillsammans med min älskling och alla våra 3 älskade barn.


-Älskar dig hjärtat,du är mitt allt..

vad som än händer vad som än beslutas! <3-


With Love//Hellah


-4-September 2010

till Evigheten <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards