ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Dagarna går...

Av Helena - 24 mars 2011 21:12



....Och jag har helt glömt bort att blogga....:)


Men det gör väl inget? jag har som inte haft tid el lust att blogga de senaste dagarna.

Älsklingen går ju hemma med en sjukskrivning,tycker så synd om honom. Det är 3:e veckan som han e hemma med feber och huvudvärk nu. Kan den snälla inte bara ge med sig. Så älsklingen få känna sig frisk och kry igen!? Det är jobbigt att se han helt slut som artist när dagarna är över.


Gud va jag saknar mina små prinsessor och min lilla prins. Ni anar inte hur mkt man saknar alla tre barnen när vi inte har dom. Det är ju full fart när vi har alla tre och de är väl kanske inte så konstigt när åldrarna är 7,6 och 4 :) De bästa åldrarna till och med!:)


Idag har vi varit runt och kollat på Våningsäng till barnen,och vi hittade på Ikea två st som kan vara ett alternativ,vi var ju in på jysk,sova och på mio möbler oxå men jysk var det en familjesäng den ända våningssängen dom hade och Sova och Mio hade endast våningsängar för 5.000-6.000kr utan madrasser,och ja känner inte för att slänga ut så mkt för en säng till barnen.

Fyndlagret var vi in på igår och där fanns det en för 1.200,en likadan hittar vi på Ikea för 1.995, ja ni..5 kr dyrare för en begagnad än för en ny..helt otroligt och vilken miss dom gjort.


Imorgonkväll kommer älsklingens bror+ fru hit så då blir det att äta god middag och surra lite trevligt:) Blir nog mkt bebisprat mellan mig och L:)..

Det ska bli så mysigt med två bebisar i familjen nu eftervarandra 1 i sep och en i okt. ja kommer ha bebisknoster så de bara smäller om det.


De blev lite prat idag om hur det blir med tjejerna oxå i framtiden,som de ser ut nu så blir det så att de ska bo hos mig under höstterminen och sen ska de flytta till pappa under vårterminen så jag får ha mina barn i ett halvår utan uppehåll (el nja några då de är lov och de ska till pappa och när det är någon helg han vill låna dom)....jag kommer aldrig stoppa barnen och deras pappa att träffas,aldrig...Dom behöver ju sin biologiska pappa även.


Kan även säga att imorgon blir det en disk och städ dag,jag vet inte vad som har skett med mig,jag skiter typ i allt,jag känner ingen ork till att ha de "fint" hemma längre,kan det vara för att man gått hemma för länge!?..jag vet int,och ja vet int hur de blir med framtiden heller.....Men städning och diskning blir det imorgon eftersom vi får en främmen.


På lördag blir det bio om Älsklingen känner sig kry..Jag hoppas det för då blir det hur många lingon finns det i världen,den är nog hur bra som helst,iaf det vi ser på reklamen:) jag verkligen skrattar varje gång,ja älskar människor med down syndrom,dom är så himla söta dom e så charmiga att ni anar inte..Vi såg en liten sådan tjej på vårdcentralen i måndags och hon tog hela mitt hjärta i sin hand,hon var verkligen hur underbar som helst och hur söt som helst jag verkligen smälte när hon åkte fram i väntrummet och kom fram och sa hej m.m..(på teckenspråk) Hennes mamma fick översätta:)


Ne nu blir det att kolla på BB..Ja hoppas att Katarina,Roza och Rodney åker ut med huvudet före..idioter alla tre och att Peter och Simon vinner el Vanessa..de är tre värdiga vinnare!...Även Gurkan,han e verkligen hur rolig som helst!:) helt i min smak!:)


Älskar dig Stefan<3 Du e verkligen mitt allt,vet inte vad ja skulle göra utan dig,du är han jag vill dela resten av mitt liv med. Han som verkligen får en att må bra!


With Love//Hellah



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards