ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2011

Så var det...

Av Helena - 15 augusti 2011 09:53


ute...


Det är så roligt och se alla som e glada för våran skull....


i veckan blir det en hel del jobb..

börjar imorgon 18.00 slutar kl 8.00 på onsdag och börjar igen 18.00 på onsdagen och slutar runt 8.00 på torsdagen,sen är ja ledig fred,lörd och då ska vi försöka oss in på Selånger. Får se hur humöret är..som de är idag så är de inte nådigt alls. känns inte alls som ja vill hitta på något i helgen. Tur jag har mina prinsessor hemma som gör mig glad..och även en liten Elliot som sparkar och har sig i min mage nu när ja sitter här och skriver.


Idag blir det att åka och handla lite åt tjejerna..Evelina behöver verkligen nya byxor..dom har blivit som capribyxor på henne. exakt alla jeans hon har. sen så ska de få välja sig en varsin ryggsäck sen har ja lovat dom att dom ska få en varsin dockvagn. Eftersom dom som dom hade gav jag iväg till Erikshjälpen för dom var inte alls rolig att leka med. Dom har ju haft dom sen dom va 1 år gamla så de var nog på tiden att få en ny.


Läntar tills första helgen i Sep,då jag och älsklingen ska åka till sthlm och ha en myshelg tillsammans. ska bli rejält skönt och åka bort bara han och jag! =)


Gud vad ja längtar tills lillen kommer ut,men det är många dagar kvar än!=) 135 dagar för att vara exakt...=)


   


with love//Hellah

 
 
Linda

Linda

15 augusti 2011 15:25

Hej och grattis gud va roligt =) <3

har en fråga, får jag inte läsa dom andra inläggen längre??? KRAM

http://lillgummzan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards