ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Lördag...

Av Helena - 27 augusti 2011 16:12



...Och morgonen började redan kl 5 i morse..Tror ni vi va nöjd här hemma!? Nepp inte ett dugg..Hade en som vägrade gå och sova och när denne väl gick och la sig så kom denne upp 3-4 ggr sen blev de en til som vakna och då tog de tjuren i hornen och väkte lillasyster...så idag så ska dom sova så vi med få sova här hemma! Trött är vi idag..


Idag har vi köpt en ny dator,ny extern hårdisk,trådlöst tangentbord och mus,en usb adapter till internet..=)

Den stationära datorn som ja nu sitter vid är helt underbar..=)

       


Sitter  och kollar nu på nätet och de här sakerna va mkt billigare i affären än på nätet,helt otroligt...och då har vi inte ens räknat med drakt..och de är samma affär fast de bara är i handeln och på internet? Märkligt!!!...


Sen så var vi på Birsta City och köpte lite små saker, som mussa,"tossar",overall till Elliot som vi såg igår på Internet och vart helt kära i självaste overallen som va smart,sen hamnade även två till pjyamaser med hem:) 75:- på rea var det...

       Tossarna och pyjaasen fanns inte på bilder så de lär jag knäppa jort på i framtiden:)

        

Sen handlade vi ram till ultraljuds bilderna som vi ska fixa på lillkillen och sätta upp så småningom!:) Köpte även present till en kompis till Emil som fyller år imorgon och Emil ska på barnkalas!:)  Sen köpte vi även födelsedags present till A som fyller år första sep :) men de skriver vi inte här vad de blev för hans mamma kanske läser:)


Hmm, om en vecka firar ja och älsklingen 1 år,fan va tiden rinner iväg:) Tänk att jag har varit lycklig tillsammans med världens bästa i ett år nästa söndag!...helt otroligt att tiden går,men tiden går så sakta tills vi får vår lillkille:)

Får se va vi hittar på nästa helg,?=) Men helgen två veckor senare ska vi åka till Sthlm och mysa....ska bli skönt innan bebisen kommer att få lite "egentid bara jag och älsklingen....


Imorgon så ska ja mysa med mina små tjejer...hoppas på att de inte vaknar så tidigt så att vi verkligen kan mysa imorgon!...utan att de ska behöva ara trötta och griniga!..


Älskar min familj!!!//With Love///Hellah



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards