ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

Tisdag....

Av Helena - 30 augusti 2011 12:20


...Den 30/8-2011...


Tänk we att om två dagar är det september =) Den bästa månaden på hela året!:)

Har alltid älskat september och kommer alltid att göra det...och dessutom är det dem månaden jag träffade min älskling =)


Igår vart man ny ägare till min nya mobil:) mitt abonnemang går ju ut så då passade ja på att förnya det och dessutom fixa så att ja fick en ny mobil...det blev en ny iphone..den telefonen ja ville ha skulle ja behöva nästan betala 1000.- för och dessutom betala förhöjd avgift i 24 månader =298 kr.. lite väl dyrt tyckte jasg och eftersom jag gillar iphone sen innan så vart det en ny sådan...=)


Lillen han sparkar på bra nu mera..shit säger ja bara...man får inte sova i lugn och ro alls må ja säga!


Måste ä'ven berätta att min älskade bonusson lärde sig cykla i söndags!=) gav honom en liten morot ang att få en ny cykel och vips så vart han jätte positiv och skulle kunna de direkt..det gick jättesnabbt...=) så nästa år ska Emil och Ebba få en varsin ny cykel som de ska få välja helt och hållet själv!=)


Datorn vi köpte e hur bra som helst!=) gillar dewn verkligen!:)


På Lördag ska Ebba och Evelina på kalas,jag och älsklingenska senare på kvällen mysa eftersom de är 1 år sedan vi träffades på söndagen!<3

Sen helgen om två veckor 17-18 sep så ska vi till sthlm och mysa!:) Vi skulle dit i helgen som kommer men så blev det inte för de var Tjejmilen i helgen i sthlm och dessutom så var alla hotell bokade tytp!...


Ni får ursäkta om de är några stavfel..men det är p.ga att man inte alltid ser dom när man har tv en bit i från!=) såg på förra inlägget hade ja skrivit mussan och inte mössan!:P m.m


Ikväll ska ja och älsklingen mumsa i oss kräftor igen och senn senare i veckan ska vi dra i oss lite surströmming!=) Mumms!!..


Nu blir det att vila vidare!!


With Love//


Hellah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards