ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 23 september 2011

v. 27

Av Helena - 23 september 2011 14:43



...ja det är jag i nu i vecka 26+1....


Tiden går ganska fort även om ja tycker den går ganska sakta....

Magen växer och lilleman där i är ju aldrig still,ja verkligen älskar när han rör sig som han gör:) men ibland kan de även bli lite jobbigt..Speciellt när man inte kan sova på nätterna för man känner hur han pressar sitt huvud el sin rumpa upp mot mina lungor!..


Ska ta och ta lite bilder på magen så ni får se...Tycker inte ja har blivit så överdrivet stor än och jag har inte gått upp ett kg,snarare gått ner en massa *skönt*...Så vi får se hur mkt ja kommer gå ner innan ja börjar gå upp. Men de gör inget om ja går upp sen för ja har ju ändå gått ner lite nu så att ja ligger på det ja ska väga ungefär...


har införskaffat lite grejjer till lillen oxå,ska ta och knäppa kort på det oxå så ni får se!=)..

       

bild nr 1:Lite kläder till lillkillen=) (overaller två st) en tunn och en lite tjockare sen nåra bodys och lite annat smått och gott=) mössor och tossar m.m


Bild nr 2: Två stycken snuttefiltar (kanin) köpte vi i sthlm i helgen som var. Lejonet köpte vi oxå i sthlm för 10 kr=) tyckte den va så söt:) Sen e de tröjor med musse och nallepuh + dreggellappar som e köpt på lidl. Mum+Dad=Me body köpt på hm:) Sen småmössor köpt på hm:)


Bild nr 3: Nappar..har köpt 4 utav 3 förpak. =)


Bild nr 4: Vagnen som våran älskade lilla buskille ska få åka i:) Är mkt nöjd över vagnen..Och längtar ihjäl mig tills bebben kommer!


Har även köpt till vaggan och till sängen där lilla Elliot ska ligga..

Det blev detta till spjälsängen:

   

det är Spjälskydd med laban,Sängkläder Laban Örngott och påslakan,sen så följer det även med Täcke och kudde för endast 949:- :) billigt som skrutten ju:)


Sen satt jag vid datorn efter ja klickade hem det där och hittade till vaggan med,jätte fint..   Laban påslakan till vaggan:) så nu har vi till det iaf,så nu saknas de bara ett vanligt täcke och kudde till den. 199:- kostade detta kit=)

Och en filt ska ja även köpa men vet inte om ja ska köpa laban,Pingu el tummen!? har inte bestämt mig än:)..


Sen tänkte ja lägga ut en bild på hur vackert vi kan ha de utanför fönstrerna på kvällarna <3



jag tycker de är mega fint när månen lyser sådär fint på vattnet!...


ne nu ska ja börja göra mig klar för att snart kommer älsklingen och hämta mig. Då ska vi hämta lillprinsen och åka på Mcdonalds och äta middag sen ska vi på Barnenshus och hämta mitt gratispaket sen får ja se om ja handlar lite till bebisen oxå?..har lite funderingar på det oxå:)...


With love//Hellah 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards