ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Helena - 6 oktober 2012 23:09

Det var det idag och en underbar dag trots smärta från fogarna å regn ute..

Dagen kunde inte ha varit bättre då vår vän Elin kom på besök och umgicks med oss:-)
Busade med barnen å hade roligt!
Elliot verkligen ty sig till henne och de förstår jag hon e så lugn å harmonisk att de inte är så konstigt!

Ikväll har jag och älsklingen myst till nya filmen av Johan Falk- de 107 patrioterna.. Den är skita bra, nu längtar jag tills nästa film kommer ut:-) hoppas det är väldigt snart! Har för mig att den kommer i början på November!?:-)

Sen blev de doobidoo och ännu mer mys i soffan! De är så härligt att vi känner att vi inte behöver vara ifrån varandra utan mår bra av att mysa vid Tvn på kvällarna i stället för att gå ut å roa oss. Vi är mkt som gamlingarna:-)

Ne ni nu ska ja sova så man orkar med morgon dagen! Då vi ska skjutsa faster Chrissi till tåget, och kl 15 så ska vår lillkille till sin mamma igen.

With love//Hellahh

Av Helena - 6 oktober 2012 13:51


Ja ni... Vad ska man ta med sig i den denna gång!?;-)
Jag tyckte de va mkt onödigt sist då man åkte hem 6 timmar senare.

Men man vet ju inte om de går så där bra varje gång!?
Denna gång kanske vi måste stanna nått dygn sånt vet man ju inte i förväg så man kanske ska ta med sig onödiga grejjer iaf!?
Som ikke är onödigt om man blir kvar men som e onödigt om man får åka hem samma dag!?;-)

Babyskyddet ska med, kanske borde börja ha de i bilen strax hela tiden så man har med sig det vart man än far!?;-)

Sen ska de ju packas en massa annat oxå..
Kameran måste vi få arslet ur oss å ladda.. Hmm..vill ju ha bra bilder så systemkameran följer med även denna gång;-)

Mobilladdare ska med så man har stret i mobilen så man kan ringa runt å dessutom skicka bilder på Lillkillen.

Kläder till nykomlingen,overall m.m

Shampoo,balsam,tvål och hårborste å även snoddar ska med:-)
Bekväma kläder till mig.

Ja å sen ska ju älsklingen ha sina tofflor som i fjol:-) undra om man ska packa ner lite julmust även...haha.. Kanske även nåra plastmuggar så att han slipper springa å söka de mitt upp i allt:-) så de inte blir som sist el han kanske till och med missar allt*skratt*

Linser å grejjer ska ner i väskan åt älsklingen oxå så han kan se:-) haha..

Blöjor m.m behövs ju inte då man får kassar på bb med blöjor och sånt:-)

Nu får vi besök så nu blir det att avsluta detta:-)

With love// Hellahh

Av Helena - 6 oktober 2012 13:51


Ja ni... Vad ska man ta med sig i den denna gång!?;-)
Jag tyckte de va mkt onödigt sist då man åkte hem 6 timmar senare.

Men man vet ju inte om de går så där bra varje gång!?
Denna gång kanske vi måste stanna nått dygn sånt vet man ju inte i förväg så man kanske ska ta med sig onödiga grejjer iaf!?
Som ikke är onödigt om man blir kvar men som e onödigt om man får åka hem samma dag!?;-)

Babyskyddet ska med, kanske borde börja ha de i bilen strax hela tiden så man har med sig det vart man än far!?;-)

Sen ska de ju packas en massa annat oxå..
Kameran måste vi få arslet ur oss å ladda.. Hmm..vill ju ha bra bilder så systemkameran följer med även denna gång;-)

Mobilladdare ska med så man har stret i mobilen så man kan ringa runt å dessutom skicka bilder på Lillkillen.

Kläder till nykomlingen,overall m.m

Shampoo,balsam,tvål och hårborste å även snoddar ska med:-)
Bekväma kläder till mig.

Ja å sen ska ju älsklingen ha sina tofflor som i fjol:-) undra om man ska packa ner lite julmust även...haha.. Kanske även nåra plastmuggar så att han slipper springa å söka de mitt upp i allt:-) så de inte blir som sist el han kanske till och med missar allt*skratt*

Linser å grejjer ska ner i väskan åt älsklingen oxå så han kan se:-) haha..

Blöjor m.m behövs ju inte då man får kassar på bb med blöjor och sånt:-)

Nu får vi besök så nu blir det att avsluta detta:-)

With love// Hellahh

Av Helena - 6 oktober 2012 00:00


Får man säga så!?:-)
Just nu är jag inte nöjd på de.

Ont som bara den å då har jag bara varit med å handlat idag på maxi i sådär 20 minuter:-(

Suttit i kväll å kollat in lite bebiskläder till Eddie, alla mina barn har haft egna bbkläder och de ska även Effie få:-) hittade endel på Ellos,Hm,Lindex,kappahl:-) ska kolla lite mer på de imorgon:-)

Om två veckor el tre veckor ska jag nog packa väskan;-) har inte tänkt göra det riktigt än:-) lär ändå gå över med denna lillkille:-)

Höll på att bli orolig ikväll att min dator var trasig men så fort jag tänkte köpa ny så fixade den sig. Den jävlades i 45 min innan den gav sig. Lägger ut bilder på hur den såg ut.

Ne nu blir det att borsta tänderna så jag kan sova:-) hoppas mina fogar e ok i morgon så jag kan åka till birsta med Thess gumman:-)

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards