ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Helena - 12 oktober 2012 23:52


... Det kan jag lova att jag har ikväll<3..

Min älskade morbror gick bort ikväll, han är en underbar människa och en människa jag har många underbara minnen ihop med!

De värker i mitt bröst att han fick den hemska sjukdomen Cancer, att han sen dessutom var fri cancern enligt läkarna först gjorde mig så glad, men att han sen fått beskedet att han ändå hade cancer kvar i kroppen fick mig att falla.. Jag hoppades att de skulle bli bra å att ja kunde få fler minnen tillsammans med min underbara morbror! Jag är så glad över att mina flickor fick träffa han i somras att ni anar inte<3
Även att han fick träffa Elliot! Hade hoppas på att han skulle fått träffa Eddie med men de hann vi inte med:-(

Här hemma pratar vi om att Eddie ska få min morbrors andra namn Elgan, då han ville att Elliot skulle heta det.

Just nu känns det mkt konstigt att en person som har funnits under hela min uppväxt men flera mil bort är helt plötsligt borta.

Jag önskar jag bodde närmare än vad jag gör nu! Saknar min släkt i Åtvid/Linköping<3

Nu blir de nog att lägga sig!
Jag hoppas vi möts snart igen älskade morbror<3
Bilden som visas är i från landet i Åtvid där min älskade Morbror och moster har sin stuga<3

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards