ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Helena - 8 oktober 2012 21:03


Amsterdam chassit även det fixat:-)
Provade även liggdelen till och de fick ju superbra... Man skulle ha haft en amsterdam till som sittande då sen är så lätt både som ligg å sittvagn:-) liggdelen e ju perfekt;-) önskade det var en hårdlift till Brio Novan vi har.. Får se om man ska lägga ut en efterlysning på det!?;-)

Lägger ut en bild på hur Amsterdammen blev med liggkorgen:-)
Är mkt nöjd med att den kostade oss endast 1500:-..:-)

Nu blir de Ensam mamma söker å kolla vad det är för kuffon iår:-)

With Love///Hellahh

Av Helena - 8 oktober 2012 20:28


... Blev det barnvagnstvätt utav både Amsterdam och Brio Novan..

Så här länge har jag inte väntat tidigare med att tvättat vagnarna. Så nu var de på tiden!
Passar på när jag e själv hemma:-)

Har även lagt in över 140 bilder i Elliots fotoalbum:-) så ikväll har jag gjort saker som jag verkligen gillar att göra:-) men att man e så seg att framkalla kort e ju sjukt egentligen.
De var kort från förlossningen fram tills 7 månader..

Skulle behöva göra ren chassit oxå till vagnarna:-) så får se när det blir:-) funderar på att ta tag i det nu:-) då jag ännu inget bättre för mig än att pilla i naveln å ser på tv som är värdelös som vanligt!

Kanske ska testa ha på liggdelen på vagnen å se hur de blir!?;-)

Ne nu ska jag göra nå vettigare än att sitta här å skriva blogg via mobilen;-)

With Love//Hellahh

Av Helena - 8 oktober 2012 15:08


...tills lillebroren kommer..

Och jag frågar mig gång på gång hur jag ska hinna allt!? Det känns som om jag inte alls kommer hinna med mig, det är den 8:e idg å det tyder på att det är en månad å 10 dagar kvar tills BF. Och bebis kan ju komma tidigare lila väl som två veckat sent. Jag räknar med två veckor sent då vi var på ett sådant sent ultraljud att de brukar va svårt att få vilket datum. Man brukar kunna få olika datum då, men vi fick bra ett å de var den 18/11. Undra om vi får en till som e född på dagen!?;-) jag har ju Ebba sedan tidigare som e född på BF och Evelina dagen före så vi får väl se.

Å Elliot 6 dagar före:-) han hade brotten å ville inte födas utan att hans syrror fick träffa honom:-)

Kanske ska man börja packa BB väskan om två veckor så man har den med iaf.;-)

Idag måste vi åka å köpa kattmat till Majabus, sen så måste ja in på dompan (coop) å hämta ut mitt paket:-) med kort som jag framkallat:-) ska bli kul å se på dom!

Man skulle behöva framkalla varje månad. Jag har jättemkt kort på tjejerna som borde bli framkallade:-)

Fan skulle behöva tvätta vagnen.. Men har jag gjort det då!! Inte alls:-( så jag må göra det ikväll... Både Amsterdamen å Novan!

Vi må slänga vår lilla skitgris i badet ikväll oxå<3

Nu ska vi göra oss klara för snart kommer älsklingen hem å vi ska iväg å handla kattmat å äta ute. Sen hämta korten<3

With love// Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards