ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Helena - 17 november 2012 01:11


... Kan jag lova att jag börjar bli less på...

Skickad hela tiden in å ut på förlossningen.

Igår var vi på förlossningen en gång till, låg där i 4h å gick sen bara åka hem. Deppad och besviken vart jag vill jag lova.

Min underbara barnmorska var mkt orolig för mig å de förstår jag då jag gått upp yttligare 6 kg vatten på 8 dagar. Mitt magmått hade även det ökat två cm på tre dagar från 38 till 40.
Inte nog med det så hade jag 1:0r på allt i urinen.

Blir hemskickad med en burk som jag ska lägga mitt kiss i från kl 20.00 igårkväll till kl 08:00 i dag.
Sen gjorde hon en hinnsvepning igen på mig. Vi får väl se om de hjälper el om jag får gå med denna mage livet ut som se känns nu.

Mina ben är så svullen att de gör skitont.. Jag har gått upp 15kg vatten på 22 dagar och det är endast vatten.
Mitt humör börjar verkligen gå i botten å jag var så ledsen igår kväll att de inte tog mig på allvar läkarna.

Alla barnmorskor som vi träffade tyckte jag skulle bli igångsatt med tanke på hur mkt vatten i kroppen ja har m.m..jag hoppas å ber till gudarna att denna hinnsvepning hjälper. Mina fogar gör inte mindre ont när de varit å grävt. Ja vill bara grina för de gör ont att röra sig normalt när jag bara har vatten å foglossning. Men nu är det ju ÄVEN p.g.a hinnsvepningen.


Lägger in en bild på fötterna å även ctgkurvan. Jag kan ju säga när vi låg där hade jag några kraftiga värkar...

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards