ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Helena - 30 november 2012 00:16

... Verkligen fort....

Snart är min lillkille 2 veckor. Gud de e två veckor sedan jag låg å skrek att detta va sista gången å att jag skulle dö.

Tänk att nu två veckor senare så skulle ja kunna tänka mig en till. Men inte min kropp. Det är nackdelen. Min kropp kommer inte palla en till graviditet och fortfarande så sörjer ja över det!

Folk frågar mig så nu tänker ja svara... Och svaret är JA, jag och Stefan har Förlovat oss. Vi gjorde det den 4 november.
Så vi är ringmärkta. Jag hade min ring på ett halsband medan Stedan hade sin på fingret. Och på en vecka kunde jag ha ringen igen ;-) jag tappade mitt vatten ganska fort ;-)

Shit jag må julpynta i morgon. På söndag e det advent å jag har inte gjort nå än.
På lördag ska vi på julbord. Om vi nu håller oss friska:-) känns som vi åker på allt just nu!:-(

Livet är mysigt tillsammans här hemma :-)
Saknar mina prinsessor så otroligt mkt<3

Nu blir det att ge Lillkillen mer mat sen sova..

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards