ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Helena - 27 november 2012 23:26

Ja det har det varit idag..

Elliot fick besöka BVC p.g.a dubbelsidig ögoninflamation, så han fick droppar för det. Lillkillen mammas. Tycker verkligen synd om honom.

Sen fick jag besöka vårdcentralen.. Ja ni de verkar aldrig ta slut för mig.
Igår när jag hade duschat såg jag hur min vrist blev bara mer å mer röd.
Så idag åkte jag på vårdcentralen å frågade vad de kunde vara. Sköterskan trodde först bältros eller rosfeber. Sen tillkallade hon en doktor. Men nej det var Inge fel skulle bara smörja med hydrokortison salva. Hmm,, får väl se vart de slutar.

Sen åkte vi hem, fick besök av bäste Veronica å vi fixade/ fikade å surrade å hade det trevligt..
Sen kom Linda å Melwin hit å fika å surrade lite.. Efter de blev jag å älsklingen bjudna på middag utav Veronika. Lammbullar,rotgrönsaker och sallad;-) mkt mkt gott.

Kl var runt halv 11 när hon åkte å nu ligger jag i sängen.
Trött å lättretlig känner jag. Fy fy fy!!!!

Ne sängen å sova!!!

With love/// Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards