ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 7 december 2012

Snart...

Av Helena - 7 december 2012 00:16

... 3 veckor sedan....

Jag satt hos min barnmorska och hon var orolig över hur mkt vatten jag samlat på mig. 6 kg på 8 dagar var ingen höjdare å 15 kg på 22 dagar. Så hon skickade upp oss på förlossningen, dit vi blivit skickad i två veckors tid. Där läkarn nr 1 sa.. Säg till när du inte orkar mer så sätter vi igång dig! Jag kände då att jag ger mig inte detta ska starta själv som med mina andra barn. Men de gick inte som jag ville. Så för tre veckor sedan berättade jag för en BM vad läkarn sa till mig första gången men andra läkare 5 st har bara ignorerat allt.

Då sa hon att de dumma med dessa läkare är att de ät olika läkare varje gång. Och de hade hon ju rätt i så när dr Henning kom så vr hon min 6:e läkare under loppet på 2 veckor..
Hon frågade hur jag mådde å tyckte inte de va nå problem med en igångsättning. Och så blev det på lördagen.

För att kissa i dunken jag hade gjorde ju njota då jag knappt kissat en 5e del av dunken på 1,5liter. På 12 h.

Gud min son blir snart 3 veckor. Vart försvinner tiden!? Å snart blir min andra son 1år!!!???? Jag kan inte fatta nyss tyckte jag dagarna gick apsakta å nu rusar tiden !!!!! Stanna den någon. Jag får ju inga fler bebisar låt tiden gå långsamt nu i stället;-)

Han e så fin jag kan ligga å kolla på han i timmar å bara snosa på han:-)
Tänk trots att jan gömde sig i min mage i 25v så är han så fin. När vi var på ultraljudet så var jag berädd på de värsta med tanke på att jag inte hade känt honom el märkt av honom.

Men han e helt perfekt! Som mina andra tre barn.. <3 jag e så rik jag har fyra friska underbara barn ett bonus barn å en underbar älskling!!!<3

Ne nu ska jag ta å ge lillen lite käk sen blir de nog att knoppa! Får se om mammas goknopp somnat el inte. Lilla Elliot e hostig,snorig som fan nu:-( och han har ögoninflamation tycker så synd om honom.

Eddie har åkt på ögoninflamation :-( hoppas vi blir kry snart!!


With love///Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards