ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under augusti 2014

Av Helena - 7 augusti 2014 08:39

..den 7:e Aug...

Helt otroligt va tiden går fort. Mina älskade prinsessor kommer på söndag,Gud vad jag längtar efter de!

I dag måste jag in på babyproffsen efter Stefan slutat jobba. Måste kolla om de hört nå ang chassit till vagnen å sen har en svart plopp lossnat till bromsen som ska ligga emot hjulet. Så mkt problem med en vagn som man köpt ny å för väldigt mkt pengar. Detta accepterar inte jag som kund.

Sen blir det att åka på toys r us, köpa en grej som blåser såpbubblorna åt Elliot<3.

Mammas buskille som vägrat sova middag två dagar i rad. Men däremot sov alla tre barnen 4h under dagen i måndags<3 välbehövligt för mamman.

Gud vad veckorna går fort. De e redan torsdag.

Igår var vi på torget å såg på min älskade tremenning som hade allsång på torget, de va hur mysigt som helst att va där med mina små å älsklingen å grannarna + svärmor som va med.

Nästa vecka ska vi nog dit igen med tjejerna <3

Längtar tills vi får svar på endel frågor;-) ska bli så skönt om de blir som vi vill:-)

Ne nu ska ja ta å ge lillan nå att äta. Sen blir de mysa ner oss i soffan med bröderna bus<3

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards