ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Helena - 1 april 2014 08:32

Och det är 1april..
Så idag kommer jag inte tro på någon som lägger ut en bild på något gravtest el UL-bild..

De bästa jag läst hittills är Dagbladet som skriver att Sundsvalls kommun kommer bygga en bro jämns med den andra bron:-) å dessutom i trä.. Ja ni..:-)

Imorgon är det dagis inskolning för våra små grabbar:-/ Gud va jag kommer ha ont i magen. Kommer sakna de så förbannat medan de e på dagis.

Som just nu så sitter vi alla tre i soffan å myser till bananer i pyjamas på ipaden.

Det var en person som skrev igår att denne inte gillade gåtor på FB. Utan att man ska skriva ut vem man menar.. Själv tycker jag man få gö som man vill å folk behöver inte veta allt. Man kan ju skrolla förbi om man inte gillar de man läser el ta bort personen i fråga. :-)

Imorgon börjar gubben med sin pappaledighet i två veckor så vi kan inskola små killarna... Tur man kan ta dubbeldagar på Enya;-)

På torsdag ska jag iväg med lillskruttan på BVC för att väga å mäta. Å Elliot ska till tandläkaren<3
Ska prata med BVC om Elliot oxå, så vi får kolla ögonen på honom lillkillen då han verkar ha problem med de?
Han som alltid älskat att gunga är nu livrädd att gunga. Han e rädd för att åka rutschkana å andra småsaker som man kan se:-/

Ne ni nu ska jag ta och fixa en del här hemma..
Bröderna bäver verkar ha en vi ska ta ihjäl varandra dag idag;-/

With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards