ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Helena - 3 april 2014 19:28

Dag nr 2....

Idag har dag nr två varit i dagis inskolningen. Vi var först inne en stund sen gick vi upp i gympasalen å efter ett tag så gick vi ut å barnen fick leka. Gud vad jag njöt av att se mina barn med den personal som vi har till våra barn. De e helt underbara.

Ett plus även att på en annan avdelning så jobbar även en gammal dagis fröken till mig och Stefan ;-) jag och Stefan gick på samma avdelning som små på dagis:-) fast han hade ju så klart slutat när jag började där;-) jag gick med hans bror i stället.

Träffade M i dag å de va trevligt helt otroligt att hon kände igen både mig å älsklingen efter så många år. De e 30 år sen älsklingen gick på dagis så då kanske ni förstår, att jag tycker de e otroligt!

Efter vi hade varit på inskolningen så åkte vi iväg på BVC med lillskruttan<3 hon väger nu 6,4kg å är 62cm mammas lillhjärta.. Sen fick vi tid för dubbelvaccination på Eddie å Enya:-) å inte nog med det så skulle hon skicka en remiss till ögon till Elliot. Skönt som attans känns det att hon tog mig på allvar direkt.

Efter det åkte vi å handla på maxi. Efter det kom vi hem å städade lite å åt middag å sen gick vi ut en stund. Kallt som faen va de ute men mysigt hade vi<3

Ne ni nu ska jag se tv å ta de lugnt.
Blir ju mer inskolning i morgon. Å i morgon fyller älsklingen år även<3

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards