ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Helena - 16 juli 2014 23:42


Var det sen jag bloggade...

Idag träffade vi min brorson/barnens kusin å min bror/barnens morbror..
Det var så underbart att få träffa de!
Jag saknar att ha min bror i "närheten"...

Nu bor han i Norrköping med sin son. Så vi kan inte bara "ses" å låta barnen leka. Något som jag önskade/önskar!<3

De va så härligt att träffa de idag att ni kan inte förstå hur härligt de va! Å sen se hur lilla L tydde sig till min stora Ebba<3 han va så underbar på alla sätt å vis! Fasters älskade lilla prins! Du fick mig att må bra i dag..ja å alla mina barn även<3 att se familjen samlad va så underbart!

Lägger in lite bilder som får berätta lite om de bästa som finns<3 som får mig så varm inombords!

With Love//Hellahh

Fasters älskade lillpojk vad jag önskade du å din pappa bodde närmare<3

Ovido - Quiz & Flashcards