ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av Helena - 27 juli 2014 23:09

...2014...
Tänk er att snart e det inte långt kvar tills nyår.. Tiden går så grymt fort..

Å vilken värme vi haft/har.. 30grader flera dagar i sträck. Det är härligt samtidigt som jag inte gillar de då de blir så varmt i lägenheten. Sen att jag åker inte med mina småtroll å plågar de på en strand i denna hetta. De plågar de mer speciellt Eddie som är badkruka å vägrar bada.

Förra helgen så fick jag träffa min underbara Moster Eva<3 de va så skönt att få krama om henne igen. Jag önskade inte de va så långt till Åtvidaberg som de e mellan Timrå å Åtvid. Hon hann ju även få träffa mina 5 barn<3 jag önskade B-O med hade levt idag å fått träffat Eddie å Enya. Jag saknar honom jättemkt tänker mkt på somrarna när jag va liten å vi va där å hälsade på i Åtvid. Nästa sommar funderar vi på att åka ner å hälsa på.

Idag kunde jag inte hålla mig för skratt nästan hur vissa är så fantastiskt otrolig.. Å tro sig va något. Har sett bilder på en människa hur denne visat hur "smal" hon blivit snabbt efter fl igen, idag såg jag personen i fråga å på bilderna har hon dragit in magen. Hur funtad e man? Själv tycker jag att va spelar de för roll, de tar sin tid att komma i "form" å tillbaka. Inte alla som kan det heller. Jag har sagt de, jag har varit gravid tre ggr på tre år. De kommer ta den tiden att komma tillbaka. Men att stå å lossas för folk på en bild å sen e det inte så må ju inte va så kul om man träffar de? El jo de går å drar in magen... Haha patetiskt, du har fött barn.. 9 månader för att bilda en människa å 9 månader minst för att komma ifrån det. Jaja nog surrat om de.

Jag hoppas snart att kunna skriva lite roliga händelser här:-)
En kan jag kläcka iaf.. Det kommer en till liten bebis i Jalonens släktet:-)
Nej vi ska inte ha barn, men Stefans bror med fru väntar en till:-)
Ska bli mysigt:-) med en till bebis i släkten;-) vi får se den 4aug när bebis kommer dyka ner mellan 24dec-3 januari;-)

Ne nu ska ja sova..
With love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards