ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Helena - 8 april 2011 09:07




.....för fredagsmys....=)


Äntligen är det fredag och det är endast 7 timmar kvar tills älsklingen slutar jobba<3.

Sen är det dags för fredagsmys. Jag längtar så otroligt mkt att ni anar inte=)...


Från att ha varit van att älsklingen varit hemma i 4 veckor och myst med mig hela dagarna tills att han började jobba igen i måndags och vi fick lov att vara ifrån varandra hela dagarna..men fick ändå en mjukuppstart då älsklingen var ledig halva dagen på tisdagen.


barnen är feberfria idag,endast lite snor på Evelina så de blir att åka på Kalas på lördagen.Då min bonus brorson fyller år. Längtar som en tok efter bebisen som kommer i Oktober..gud de är ju superlångt dit..men Faster längtar så otroligt mkt...


Idag blir det lätt middag,ska göra kassler,ris och currysås:)Och de är ju mumma..


På söndag kommer vår lillprins hem igen,gud va jag saknar honom. Då blir vi hela familjen igen <3 tre barn i en 3:a haha..ja ni..i åldrarna 4,5,6 år =)


Nästa söndag åker mina flickor till Pappa igen,gud va jag kommer sakna dom, ni anar inte hur mkt... Mina mysflickor..<3


undra vad som sker ikväll då?..Kanske en promenad om vädret fortsätter vara lika fint. skönt att komma igång med promenaderna igen,även om min höft e elak.


Nu blir det att fixa lite frulle åt barnen och vänta på ett telefonsamtal.


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards