ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Helena - 11 april 2011 14:20



Blir det en heldel när man är 5 pers (vill jag lova)...


nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och har nyss tvättat en maskin,med bara underkläder för 5 pers under loppet 3 veckor..(det blir ett ex antal underkläder Trosor och kallingar även sockar...)


Blir att åka hem hit imorgon och tvätta en till maskin,blir en del tvätt med dessa barn:) men vad gör det..Jag längtar bara tills vi bor alla tillsammans och man har en egen maskin..(jag är som emot att tvätta kläder tillsammans med främlingar).

Ojoj,vad ja har fobi för det.


Jag skriver och skriver, och raderar allt jag skriver. Allt för att slippa en massa frågor hit och dit.


Snart är söndagen här och mina två prinsessor ska iväg till sin pappa<3,då har två veckor gått..fy tusan säger jag..önskar verkligen man kunde klona sina barn så man kunde ha en varsin när de blir såhär. Jag tycker det är jätte jobbigt att dom bor så långt ifrån. Det gör jävligt ont i mammahjärtat.


åsså raderade jag allt igen.....


jag hoppas man slipper en massa frågor,jag orkar just nu inge sånt. Jag har nog i mitt lilla huvud som det är just nu..


I've go to move on

and be who i am

i just dont belong here

i hope you understand

we might find a place in this world someday

but at least for now,i gotta go my own way..

 

 

Älskar min familj,tro inget annat. Älskar Stefan och barnen hur mkt som helst. Men just nu är de mkt tankar om flytt m.m..det gör mig galen.............................................
.................

 

5 pers i en trea,kommer aldrig att funka. och med en person som inte är villig att hjälpa till blir de inte bättre. utan tydligen är de vi som satt oss i denna sits..men bra då vet jag det till den gången denna person vill ha hjälp!...Idioter finns de fan gott om! Även om ja inte vill kalla dig IDIOT..så känns det som så just nu. du sårade mig när du gjorde som du gjorde förstår du det!? och sen om du gått bakom ryggen på mig om allt detta så kommer de inte blir nå bra.

 

 

aja..with love//Hellah




Ovido - Quiz & Flashcards