ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Helena - 21 april 2011 11:31



...Den 21 april:) det är 11  dagar sedan jag skrev här på bloggen senast...


Tiden går väldigt fort om ja får säga det själv. Snart är det 8 månader sedan jag och älsklingen blev ett par oxå <3  och än har vi inte lessnat på varndra,snarare tvärt om.. Folk säger att man måste vara ifrån varandra ibland,men själv känner jag att ja inte kan va ifrån min Älskling och min bästa vän även.


Om några månader blir vi sambos på riktigt,då flyttar vi äntligen ihop. Alltså om 3 månader:) jag längtar tills den dagen att ni anar inte hur mkt.


Nu är påsken här och alla är som galningar på alla affärer,fattar inte överhuvudtaget att folk ens bry sig om Påsken???Själv har jag alltid hatat påsken. Vet inte varför men ja tycker det är så överdrivet. Folk handlar saker som om de aldrig sett ett påskägg tidigare? fel att använda samma som man använde tidigare år!?....Jag blir bara upprörd på sådana saker..fy säger ja bara!..


Sen att man fick en påskpresent till mina barn ifrån en människa som inte kunde ta ett tack tycker ja va barnsligt,varför då ens ge mina barn något? jag är uppfostrad att man tackar för det man får. Denna person är just nu värd 0 i mina ögon.


jag blir bara så ledsen när folk beter sig som en liten snorunge... Väx upp..Jag hatar att känna så här för en person,men tyvärr har denne bränt sina broar som de känns nu!..tyvärr...



ne nu orkar ja inte skriva mer,ska ta och hoppa in i duschen och sen blir det att fixa med barnvagnarna här hemma...



Älskar dig Stefan,längtar till 1 aug,då vi blir Sambos!! du är verklingen han ja vill dela mitt liv tillsammans med! <3


With Love//Hellah


       

4 September till

- Evigheten


  
     
 


Ovido - Quiz & Flashcards